Consolida't: Programa subvencionat d'ajuda als professionals autònoms.

Josep Espín,

Consolida't: Programa subvencionat d'ajuda als professionals autònoms.


A través del Col·legi de Periodistes i de la Fundació Empresa i Ciència, ens han ofert diverses places per participar en el programa Consolida't de la Generalitat de Catalunya, programa subvencionat d'ajuda als professionals autònoms. Es traca d'un programa de 10 mesos totalment gratuït i que consisteix en un seguit de sessions individuals i  en grup on els col·legiats rebran formació en gestió empresarial i un assessorament personalitzat amb l’objectiu de millorar el seu negoci o reinventar-lo amb un nou i eficient pla d’acció. Les places són limitades. Començament del programa: febrer de 2016. PLA  DE FORMACIÓ DE FEBRER A DESEMBRE 2016 1. Formació obligatòria - Compte de resultats - Tresoreria i planificació 2.   9 Píndoles formatives en aspectes clau de la gestió empresarial: - Introducció a la gestió de l’activitat econòmica. - La gestió comercial i l’atenció al client. - La gestió eficaç del temps. - Elaboració de pressupostos i gestió econòmica. - Networking treball en xarxa. -  Creixement personal. - Comunicació - Aspectes jurídics i documentals de l’activitat. - Màrqueting digital. 3. Píndoles en línia de formació en gestió del negoci Consultoria Individualitzada • 6 Sessions d’assessorament i acompanyament  per part de consultors especialitzats que faran juntament amb l’autònom  una anàlisi de la situació actual del negoci o projecte, identificaran els recursos necessaris, elaboraran  un pla d’acció i en faran el seguiment. Requisits per optar a una plaça del "Consolida't": En el cas d’estar donat de baixa del RETA per cessament d’activitat, ha d’estar inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) al Servei d’Intermediació del SOC (Serveis d’Ocupació de Catalunya). Per demanar la participació heu d'enviar un correu electrònic a jespin@colpublirp.com. La selecció dels participants es farà en funció de la disponibilitat de les places.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies