Conferència Mestres de la Comunicació 2017

Josep Espín,

Conferència Mestres de la Comunicació 2017


Dilluns 12 de març 19.30 h Auditori Blanquerna. Carrer de Valldonzella, 12 Els guardonats amb el Premi Mestres de la Comunicació 2017, ens donaran una classe magistral. T'hi esperem! Robert Rodergas Pagès
Va ser director de publicitat de Gallina Blanca, director de l'agència Demer i més tard va fundar la seva agència, Rodergas, Barrera & Associats. Fundador i president de l'Asociación de jóvenes publicitarios españoles, expresident del Gremi de Publicitat i fundador de Barcebona, articulista, conferenciant i professor en diferents centres d'ensenyament de publicitat i màrqueting, és autor de llibres com En l'arca no es ven i El Mar que Tinc. Deu contes de màrqueting.
Eloisa Alonso San Martín
Eloisa Alonso és consellera delegada de Hill + Knowlton Strategies a Espanya. Entra a formar part d'Hill Knowlton Strategies el 1989 en qualitat de directora i responsable de l'obertura de l'oficina de Barcelona. Una de les seves àrees de major experiència és la comunicació corporativa, especialment la comunicació en situació de crisi, i la formació de portaveus d'alts directius de companyies nacionals i internacionals. Així mateix, va ser responsable de la implementació de la Divisió especialitzada en l'àrea de la Salut. Des de la seva posició actual continua supervisant els projectes de comunicació dels principals clients. Des de l'any 2014 és vocal de la junta directiva de l'Associació Dircom. Ha col·laborat amb nombroses universitats, destacant per la seva voluntat de millorar la formació de les noves generacions de professionals de les relacions públiques.
Agustí Pons i Mir
Va ser redactor d'El Noticiero Universal (1964-1976), d'Oriflama, de Destino i de l'Avui (1976-1996), on ocupava el càrrec de subdirector d'Opinió, Cultura i Espectacles. Del 1981 al 1984 va ser Cap del Gabinet de Max Cahner, conseller de Cultura en el primer govern de Jordi Pujol. És membre de l'AELC, del PEN català i del Col·legi de Periodistes de Catalunya, i col·labora a les publicacions Avui, La Nació, Serra d'Or, Lletra de Canvi, El Temps i Debat Nacionalista. El 1991 va obtenir el premi Ciutat de Barcelona de periodisme. A partir de la dècada dels noranta la seva activitat com a escriptor es va intensificar. Poc temps després guanyava el premi Joan Fuster d'assaig i el Premi Nacional d'assaig amb Deu daus, retrats literaris de deu personalitats del segle XX que havia conegut personalment. Des del 1998 va treballar a l'emissora Catalunya Cultura. El 2015 li fou concedida la Creu de Sant Jordi.
Inscriu-te aquí
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies