Concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

Concurs de Joves Creatius


Concurs de Joves Creatius per fomentar el talent entre els creatius més joves

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya convoca anualment el Concurs Joves Creatius amb la col·laboració de diferents Institucions i Empreses. A l' edició de 2015 col·laboren: la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Obra Social “La Caixa”, JC Decaux y Nouvolodesign. L’objectiu d’aquest concurs és apropar-se als creatius més joves i ajudar-los a desenvolupar el seu talent a través de la realització d’una campanya publicitària composta per diferents peces. El concurs Joves Creatius està obert a tots els professionals de la comunicació, a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de les universitats catalanes i a tots els membres del Col·legi, amb l’única limitació de tenir entre 18 i 30 anys. Les universitats catalanes que imparteixen el Grau en Publicitat i Relacions Públiques són: Universitat Abat Oliba Universitat Autònoma de Barcelona Universitat de Barcelona Universitat de Girona Universitat Oberta de Catalunya Universitat Pompeu Fabra Universitat Ramon Llull Universitat Rovira i Virgili Universitat Internacional de Catalunya Universitat de Vic El jurat del concurs selecciona les millors campanyes que obtindran diferents premis en metàl·lic i tindran l’oportunitat de veure publicades les seves peces a diferents mitjans publicitaris. Guanyadores Tercer Concurs: “Dona’t un cop de cap aquí”,  de Anna Espina i Silvia Gual Guanyador Segon Concurs: “La Maria no t’estima” de Ramón Lozano Segon concurs Guanyadora Primer Concurs: “Tu no estàs programat , defensa’t ” de Lorena Serra Primer concurs

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies