Comunicació Interna: Reptes de futur

Josep Espín,

Comunicació Interna: Reptes de futur


Dimecres, 17 de maig de 2017, de 18 a 19.15h Sala Laporte de la Universitat Oberta de Catalunya (Av. Tibidabo, 39-43. Barcelona). El proper dimecres 17 de maig de 18 a 19.15h tindrà lloc la primera edició dels Debats-Col·loqui del Màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC. El tema escollit per a aquesta edició és COMUNICACIÓ INTERNA: REPTES DE FUTUR.  En aquest debat comptarem amb la presència de reconeguts professionals, qui ens donaran els seus punts de vista sobre l'estat actual i els reptes que afronta la comunicació interna dins les empreses i les institucions.
  • Maria Rodríguez, directora de Comunicació interna, Desenvolupament i Atenció al Personal i Gerència de Recursos Humans i Organització a l'Ajuntament de Barcelona.
  • Albert Piqué, director de Comunicació interna de TMB.
  • Joan Cuenca, professor col·laborador de l'assignatura Comunicació interna del Màster universitari de Comunicació corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC.
  • Enric Almuzara, manager de Desenvolupament de Persones del RACC.
  • Laura Verazzi, cofundadora i directora de Vector C, consultora especialitzada en comunicació interna.
  • Cristina Salvador, directora de aPortada, agència amb serveis en Comunicació interna.
  • Elisenda Estanyol, directora acadèmica del màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC.
L'acte és gratuït, però és necessari inscriure's. Per a més informació consulteu l'enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies