Cicle Edward Bernays: 125 anys de les Modernes Relacions Públiques

Josep Espín,

Cicle Edward Bernays: 125 anys de les Modernes Relacions Públiques


La influència de l’opinió pública sobre la comunicació política

Quan es compleixen 125 anys del naixement d’Edward Bernays, l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques organitza, amb el suport de les Secretaries de Comunicació i de Difusió del Govern de Catalunya, un cicle d’actes que volen ser un espai de reflexió i debat al voltant dels tres eixos sobre els quals es va desenvolupar la vida professional i investigadora de Bernays: “L’opinió pública en la comunicació política”, “L’opinió pública en el màrqueting i la comunicació comercial” i “Com assessorar un president”. La primera d’aquestes, “L’opinió pública en la comunicació política”, es celebrarà el proper dia 22 de novembre a l’Auditori del Palau de la Generalitat. El tema serà tractat per destacats professors i professionals del sector com el Dr. Gabriel Colomé, la Dra. Carme Ferré Pavia, la Sra. Verónica Fumanal o el Dr. Albert Sáez. Per a més informació en podeu consultar el programa. A més del suport institucional, aquest cicle també compta amb el recolzament de facultats, col·legis i associacions professionals de la Comunicació, com és el cas del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Cal dir, que l’aforament és limitat, per tan des de l’organització es prega confirmar assistència a: acciep@acciep.cat / 605988656 (Javier Paredes).[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies