Casa Batlló, Premi Impacte Social

Josep Espín,

Casa Batlló, Premi Impacte Social


Premi Impacte Social: Casa Batlló, per Drac & Roses Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria social. El guardó de la categoria social va anar a la campanya "Drac & Roses" de la Casa Batlló realitzada en favor del Banc de Sang i Teixits. Una campanya de relacions públiques que uneix el Patrimoni cultural a una acció disruptiva que crea una sinergia entre la història arquitectònica i la donació de sang i a la solidaritat. "Drac & Roses" és una campanya realitzada per Sant Jordi en la qual, per segon any consecutiu, es va vincular l'arquitectura de la Casa Batlló i la llegenda del drac amb una acció de donació de sang per al Banc de Sang i Teixits. 1.300 roses van cobrir la façana de la Casa Batlló i una pluja de pètals va inundar el patí interior. A peu de carrer, una unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits, amb personal mèdic especialitzat, va atendre els donants. Els professionals de la comunicació de Casa Batlló estan rere de les estratègies de màrqueting i les accions comunicatives que pretenien acostar-se al públic local. Les altres campanyes classificades com a finalistes van ser:
  • “Catalunya Experience” de l'Agència Catalana de Turisme. Es tracta d’un projecte transmèdia que ha suposat un canvi en la comunicació i en la manera de gestionar-la, ja que es realitza amb la participació dels mateixos catalans, com a prescriptors, i dels visitants, que expliquen les seves experiències durant el seu viatge a Catalunya. Al darrera de Catalunya Experience hi ha un equip de professionals que gestionen la comunicació i el màrqueting.
  • TrailWalker d'Oxfam Intermon, un esdeveniment esportiu per recaptar donatius. Una acció que compta amb la implicació ciutadana per aconseguir els seus objectius. Oxfam Intermon elabora l’estratègia comunicativa de manera interna.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies