Càpsules de formació en 2 hores

Josep Espín,

Càpsules de formació en 2 hores


El proper dia 18 de febrer comença el programa de Càpsules de formació 2016 de l'APPEC. Sessions de dues hores que es faran al Mobile World Centre de Barcelona en dijous i de 18.00 hores a 20.00 hores: 50 minuts de teoria, 20 minuts de pausa cafè i 50 minuts d'aplicació pràctica i experiències.
A sota hi teniu el programa sencer que consta de 8 sessions que es faran els dijous 18/02, 17/03, 21/04, 19/05, 16/06, 15/09, 20/10 i 17/11 al Mobile World Centre (Plaça de Catalunya - Portal de l'Àngel).
Els membres del Col·legi gràcies a la col·laboració amb l'APPEC gaudeixen de preu especial. A l'hora de fer inscripció hauran de facilitar el número de col·legiat/afiliat.
 
SESSIONS OBERTES. L'assistència és oberta a tothom que treballi diàriament amb aquestes eines o que simplement l'interessin. Cada sessió té un cost de 6€ pels associats de l'APPEC, ACPC, AMIC i al Colpublirp i 10€ per als que no en són. Els interessats també us podeu inscriure a totes les sessions de cop amb un cost de 40€ associats i de 65€ no associats.
La sessió adreçada als editors sobre com fer ús de totes les eines de l'iQUIOSC.cat és gratuïta.
Inscriviu-vos a capsules.cat i divertiu-vos aprenent!

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies