Butlletí d’Informació audiovisual catalana


Des del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques us informem i posem a la vostra disposició els Butlletins d'Informació sobre l'audiovisual a Catalunya (BIAC) de periodicitat quadrimestral, que ha presentat el Consell de l’Audiovisual de Catalunya.

En aquests documents es presenten les dades actualitzades sobre la distribució i l’audiència de mitjans com la televisió i la ràdio, tant d’àmbit nacional, com estatal i local. Un altre aspecte molt interessant sobre el que treballa aquest butlletí, és en recollir informació sobre l’actual consum d’Internet i la inversió publicitària a Catalunya. El BIAC té una secció monogràfica: L’apunt, que variarà cada butlletí. Finalment, l’apartat Flaixos incorpora notícies breus rellevants del període i informes d'interès pel sector.
BIAC núm. 15 Gener 2020

Publicació corresponent al tercer quadrimestre del 2019. En aquest número s’actualitzen les dades sobre la distribució i les audiències dels mitjans de comunicació, i l’ús i la penetració d’internet. La secció de l’Apunt està dedicada al màrqueting amb influencers, la seva tipologia, normativa i impacte, i els resultats d’un cas d’estudi fet pel CAC sobre els youtubers infantils. Finalment s’hi pot trobar un recull de flaixos informatius sobre el sector de la comunicació audiovisual.

BIAC núm. 14 Setembre 2019 BIAC núm. 13 Maig 2019 BIAC núm. 12 Gener 2019 BIAC núm 11. Setembre 2018 BIAC núm. 10. Maig 2018 BIAC núm. 9. Gener 2018 BIAC núm. 8. Setembre 2017 BIAC núm. 7. Maig 2017 BIAC núm.6. Gener 2017
El Quart número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya" Descarrega’t el BIAC fent clic sobre la següent imatge: BUTELLIIIII MODIFICAT Apunt: "Penetració de Mitjans de Comunicació a Catalunya"
El Tercer número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya" Descarrega't el BIAC fent clic sobre la següent imatge: clip_image002

Apunt: "Com ens informem"


El Segon número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya"

Descarrega't el BIAC fent clic sobre la següent imatge:

butlletí num 2

Apunt:  "Prime Time Televisiu"

El Primer número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya"

Descarrega't el BIAC fent clic sobre la següent imatge:

biac portada

Apunt: "Consum Infantil de Televisió"

Per a més informació: http://www.cac.cat.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies