Borsa de treball | TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ

Josep Espín,

Borsa de treball | TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ


Institució sanitària de la província de Barcelona amb activitat concertada amb el Servei Català de la Salut, precisa incorporar un/a:

TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ

S’encarregarà principalment d’assessorar i donar suport tècnic al/a la responsable de comunicació en matèria de mitjans de comunicació. Les seves principals funcions seran: · Elaboració d’un Pla de Comunicació extern i intern i a la seva implementació i seguiment. · Cercar internament temes assistencials, docents i de recerca mediatitzables i proposar l’estratègia a seguir per a la seva difusió · Redactar i difondre als mitjans de comunicació les notes i comunicats de premsa corporatius. · Atendre i gestionar les peticions dels mitjans. · Analitzar les aparicions i la imatge de l’entitat als mitjans per conèixer l’impacte mediàtic de l’organització. · Fer el recull de premsa d’aquelles notícies relacionades amb l’entitat i registrar l’activitat de premsa. · Donar suport a l’organització de rodes de premsa corporatives. Preparar les entrevistes i altres intervencions de professionals als mitjans de comunicació. · Elaboració cartera de mitjans. · Coordinar l’activitat de premsa de l’entitat amb comunicació del Departament de Salut (Regió Sanitària, ICS...). · Mantenir actualitzades les llistes de distribució dels periodistes i directors dels diferents mitjans de comunicació. · Redactar i editar les notícies i notes de premsa del web i la intranet corporatives. · Dinamitzar i publicar continguts a les xarxes socials corporatives. Elaborar continguts per al COP D’ULL
 Els/les candidats/es hauran de complir el requisit de CFGS o Llicenciat/da o Grau en el camp de la comunicació o periodisme.Es valorarà:· Experiència professional acreditada mínima de dos anys en el camp de la comunicació i les xarxes socials. · Coneixements de xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram,...). · Competència escrita en català i castellà. · Coneixements i habilitats en disseny gràfic i web (InDesign o altres). · Capacitat resolutiva, gestió del temps, treball en equip i autonomia.
 S’ofereix: Contracte laboral amb dedicació completa, incorporació immediata, carrera professional segons conveni de la Sanitat Concertada i formació. Les dades dels/les candidats/es seran tractades d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de Protecció de dades de caràcter personal.
Candidats/es interessats/des: Enviar CV a rrhh@csa.cat indicant referència TecComunicació. Data límit de presentació de candidatures el 23 d’abril de 2021.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies