Borsa de treball | TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ

Josep Espín,

Borsa de treball | TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ


Institució sanitària de la província de Barcelona amb activitat concertada amb el Servei Català de la Salut, precisa incorporar un/a:

TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ

S’encarregarà principalment d’assessorar i donar suport tècnic al/a la responsable de comunicació en matèria de mitjans de comunicació. Les seves principals funcions seran: · Elaboració d’un Pla de Comunicació extern i intern i a la seva implementació i seguiment. · Cercar internament temes assistencials, docents i de recerca mediatitzables i proposar l’estratègia a seguir per a la seva difusió · Redactar i difondre als mitjans de comunicació les notes i comunicats de premsa corporatius. · Atendre i gestionar les peticions dels mitjans. · Analitzar les aparicions i la imatge de l’entitat als mitjans per conèixer l’impacte mediàtic de l’organització. · Fer el recull de premsa d’aquelles notícies relacionades amb l’entitat i registrar l’activitat de premsa. · Donar suport a l’organització de rodes de premsa corporatives. Preparar les entrevistes i altres intervencions de professionals als mitjans de comunicació. · Elaboració cartera de mitjans. · Coordinar l’activitat de premsa de l’entitat amb comunicació del Departament de Salut (Regió Sanitària, ICS...). · Mantenir actualitzades les llistes de distribució dels periodistes i directors dels diferents mitjans de comunicació. · Redactar i editar les notícies i notes de premsa del web i la intranet corporatives. · Dinamitzar i publicar continguts a les xarxes socials corporatives. Elaborar continguts per al COP D’ULL
 Els/les candidats/es hauran de complir el requisit de CFGS o Llicenciat/da o Grau en el camp de la comunicació o periodisme.Es valorarà:· Experiència professional acreditada mínima de dos anys en el camp de la comunicació i les xarxes socials. · Coneixements de xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram,...). · Competència escrita en català i castellà. · Coneixements i habilitats en disseny gràfic i web (InDesign o altres). · Capacitat resolutiva, gestió del temps, treball en equip i autonomia.
 S’ofereix: Contracte laboral amb dedicació completa, incorporació immediata, carrera professional segons conveni de la Sanitat Concertada i formació. Les dades dels/les candidats/es seran tractades d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de Protecció de dades de caràcter personal.
Candidats/es interessats/des: Enviar CV a rrhh@csa.cat indicant referència TecComunicació. Data límit de presentació de candidatures el 23 d’abril de 2021.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies