Borsa de treball | Digital marketing specialist

Josep Espín,

Borsa de treball | Digital marketing specialist


La Barcelona School of Management busca Digital marketing specialist La UPF Barcelona School of Management busca incorporar un Digital Marketing Specialist per formar part de l’equip de màrqueting i vendes on, juntament amb l’equip i reportant a la Directora de màrqueting i vendes, es responsabilitzarà de les funcions i tasques següents:
  • Definició, coordinació, implementació i reporting de campanyes digitals
  • Identificació d'audiències i pla de contacte
  • Definició d'objectius comercials per producte i assignació pressupostària
  • Coordinació amb les agències de publicitat, mitjans i altres proveïdors.
  • Col·laboració amb l'equip de creació de continguts i xarxes socials
  • Gestió de les eines de CRM
  • Optimització SEO
  • Reporting de l'activitat amb vinculació amb resultats de negoci.
  • Construcció i validació de materials publicitaris i de marca
Es requereix Estudis universitaris en màrqueting, publicitat, periodisme, comunicació audiovisual o equivalents. Formació específica en màrqueting digital, analítica i eines digitals. Experiència professional de més de 5 anys com responsable de màrqueting digital o direcció de comptes en agència de publicitat digital. Català, Castellà i Anglès nivell Advanced. Coneixement a nivell avançat de programes de reporting i CRM Capacitat estratègica i analítica.
S'ofereix Jornada a temps complet Política de flexibilitat i conciliació Salari segons aportacions dels candidats/es Interessants Beneficis Socials Integrar-te a un projecte reptador i de futur Ajudes a la formació

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb carta de motivació amb la ref. DMS al correu seleccio@bsm.upf.edu abans del proper 25 d’abril de 2021.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies