Borsa de treball | Consultor/a sènior

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sènior


Consultor/a sènior - Sosteniblitat Corporativa (Catalunya)

DESCRIPCIÓ Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Si també creus que la sostenibilitat és un aspecte clau per al planeta i tens ganes de ser part de l’equip d’experts que treballa per fer-ho realitat, Anthesis Lavola és la teva empresa! Anthesis Lavola forma part d’Anthesis, el principal grup mundial de professionals dedicats a la sostenibilitat. Treballar amb nosaltres significa estar en una posició pionera on podràs aprendre cada dia i viure en primera persona tots els canvis que tindran lloc durant la dècada decisiva. Si vols ser una part activa en la transformació sostenible, vine amb nosaltres i converteix-te en un Activador de la Sostenibilitat! Actualment busquem una persona organitzada, proactiva, amb experiència en consultoria, acostumada al tracte amb clients i sòlids coneixements en GRI i EINF, que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa, per tal d’incorporar-se com a Consultor/a Sènior a la solució de Sostenibilitat Corporativa.
RESPONSABILITATS
  • Desenvolupar i executar tasques tècniques a la solució de Sostenibilitat Corporativa (assessorar a les empreses en matèria de sostenibilitat, assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI i EINF, elaborar diagnosis i plans o estratègies de sostenibilitat, participar en auditories de RSC i de memòries de sostenibilitat, fer anàlisis de riscos i/o impactes ESG, elaborar estudis i informes diversos...
  • Aportar valor afegit als projectes (gràcies a l’experiència consolidada i els coneixements adquirits en el sector) i assegurar la transferència de coneixement a l’equip de consultors i consultores.
  • Començar a formar-se en la gestió econòmica dels projectes, gestionar petits comptes i liderar equips de treball.
  • Detectar millores en els processos per a la millora contínua i identificar oportunitats i tendències del mercat.
GESTIÓ DE PROJECTES I EQUIPS DE TREBALL
  • Exercir el control tècnic i administratiu del projecte (preveure comandes, albarans, identificar i minimitzar riscos, seguir el marge del projecte, gestionar el contracte amb el client, fer escandalls, realitzar el tancament del projecte...).
  • Preveure els recursos necessaris, ja siguin interns o externs i gestionar les càrregues de treball.
  • Gestionar petits equips de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, detectant les diferents necessitats de formació amb el suport del o de la Mànager.
  • Elaborar ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb el client.
  • Efectuar el seguiment comercial de les ofertes delegades pel Director/a de la Solució fins a la resolució.
  • Fer el seguiment de la productivitat dels projectes que es gestioni.
  • Detectar millores dels processos i proposar mesures de correcció per a l’evolució contínua.
ESTUDIS
  • Grau (o diplomatura o llicenciatura) en Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació similar.
  • Es valorarà formació de Màster, Postgrau o Doctorar en: Sostenibilitat i Medi Ambient; Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia i Globalització; Comunicació a les Organitzacions.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA Es requerirà experiència mínima de 5 anys en: o Consultoria o Gestió de projectes o Gestió d’equips de treball o Tracte amb clients i relacions comercials o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS o Anàlisis de riscos i impactes
COMPETÈNCIES/CONEIXEMENTS
  • Orientació comercial, compromís, flexibilitat, alta adaptabilitat al canvi, proactivitat, empoderament personal i intel·ligència emocional; planificació, orientació a l’assoliment d’objectius i iniciativa.
  • Disponibilitat per desplaçar-se.
  • Idiomes: català C1, castellà C1 i anglès (B2).
  • Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook, Google.
QUÉ OFEREIXEN? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible. ▪ Bon ambient de treball. ▪ Projecció i carrera professional. ▪ Formació a càrrec de l’empresa. ▪ Teletreball. ▪ Estabilitat laboral i creixement professional. ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Participació en projectes d’iniciativa social.
CONTRACTACIÓ ▪ Jornada completa en horari flexible (de dilluns a dijous de 8 h a 17 h i els divendres de 8 h a 15 h). ▪ Jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu. ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata. ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport). ▪ Incorporació immediata (oficina de Barcelona o Manlleu).
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “Consultor/a sènior - Sostenibilitat Corporativa (Catalunya)”.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies