BIZ Barcelona 2019

Josep Espín,

BIZ Barcelona 2019


BIZ Barcelona 

Data: Del 12 al 13 de juny Lloc: Recinte Montjuïc

Torna un any més el BIZ BARCELONA, l'espai on es posen els negocis a treballar. Trobaràs respostes i inspiració per emprendre o fer créixer el teu negoci: innovació, networking, assessorament, formació... En la més amplia oferta expositiva, de continguts i activitats enfocats a persones emprenedores, start-ups, pimes i autònoms.

Coneix món de l'emprenedoria i assessorat sobre el creixement del teu negoci!

En el marc del mateix Saló, el nostre Col·legi, a través de l’Associació Intercol·legial a la qual pertany, celebrarà el 12 de juny, de 10 a 15 hores, un Networking Interprofessional, adreçat exclusivament a professionals col·legiats i empreses amb l’objectiu de generar col·laboracions conjuntes i negoci. Les persones col·legiades  tindreu l’oportunitat d’entrevistar-vos in situ (i amb hora programada) amb empreses del vostre, i d’altre, sector i donar-vos a conèixer com a professionals col·legiats. Es generarà una agenda personal de 6 reunions per cada participant segons els interessos + llistat detallat dels participants i acreditació/ identificació personal. DATA LÍMIT D’INSCRIPCIONS:  7 de juny. Reserveu la vostra plaça FENT CLIK AQUÍ   Si formes part del Col·legi reserva la teva entrada: Vull 1 entrada

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies