Benvingut al Grup de Joves Estudiants!

Josep Espín,

Benvingut al Grup de Joves Estudiants!


Estàs estudiant el Grau en Publicitat i Relacions Públiques i encara no estàs afiliat al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya? A què esperes?

A partir del moment en el qual comences a cursar el Grau, ja pots gaudir de l’avantatge que suposa estar afiliat a la nostra entitat i de manera totalment gratuïta, no perdis el temps i aprofita-ho des del primer moment.

Gràcies al Col·legi podràs participar de forma activa en el nostre sector, tindràs l’oportunitat d’assistir a xerrades gratuïtes i cursos sobre temes d’actualitat, podràs registrar els teus projectes per protegir la teva creativitat, optaràs a ofertes de la Borsa de Treball, entre molts altres avantatges.

I a més, si ja t’has graduat no et preocupis, durant els primers dos anys de carrera professional des del Col·legi et brindem l’oportunitat de formalitzar el teu estat a “col·legiat” pagant només el 50% de les quotes; tenint sempre l’exempció de pagament en el cas que no tinguis l’oportunitat d’introduir-te en el món laboral.

Ja ho veus! Al Col·legi tot són oportunitats, no t’ho pensis més... Tens la porta oberta!

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies