Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi

Josep Espín,

Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi


Ahir, dia 15 de gener de 2015, els alumnes de l’Escola Superior de Relacions Públiques (estudiants de 4rt curs de publicitat i relacions públiques) van presentar els seus treballs de fi de grau a l’Aula Magna de la UPC. Una jornada plena de creativitat, nervis i entrega.

Dos grups van elaborar les seves propostes de campanya per al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

Com a representats del Col·legi van assistir a l'acte en Ton del Pozo, degà i en Jordi de Miquel, vicedegà de publicitat.

 

L’objectiu de la campanya per ambdós equips era aconseguir més col·legiats mitjançant la comunicació.

El grup SETTEL va presentar el seu projecte de campanya enfocat en  relacions públiques. Un projecte que es centrava en com el Col·legi podia arribar a un públic molt concret, els universitaris, amb el plantejament de diferents accions que seguien la mateixa línea.

DSC_0004

Membres de SETTEL exposant. Alex Carcassona, Aleix Brias, Guillem Cañas i Arnau Ametlla.

Per altra banda, l’equip de VANISH&Co. va exposar als membres del Col·legi una campanya de publicitat. El seu eix creatiu es basava en el concepte de: Ja ets un dels nostres, creatiu. La seva proposta va destacar i sorprendre per la originalitat que desprenia.

DSC_0023
Presentació de VANISH&Co. Andrea Elvira, Rosa Arcas, Oscar Ribas i Bernat Montes.

Durant les dos presentacions es va respirar molta professionalitat. Tan SETTEL com VANISH&Co. van demostrar que són universitaris ben preparats per al que els hi espera quan d’aquí pocs mesos es graduïn.

Per últim, agrair als dos grups i a l’ESRP, l’esforç i la implicació que han invertit en aquests projectes.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies