Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi

Josep Espín,

Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi


Ahir, dia 15 de gener de 2015, els alumnes de l’Escola Superior de Relacions Públiques (estudiants de 4rt curs de publicitat i relacions públiques) van presentar els seus treballs de fi de grau a l’Aula Magna de la UPC. Una jornada plena de creativitat, nervis i entrega.

Dos grups van elaborar les seves propostes de campanya per al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

Com a representats del Col·legi van assistir a l'acte en Ton del Pozo, degà i en Jordi de Miquel, vicedegà de publicitat.

 

L’objectiu de la campanya per ambdós equips era aconseguir més col·legiats mitjançant la comunicació.

El grup SETTEL va presentar el seu projecte de campanya enfocat en  relacions públiques. Un projecte que es centrava en com el Col·legi podia arribar a un públic molt concret, els universitaris, amb el plantejament de diferents accions que seguien la mateixa línea.

DSC_0004

Membres de SETTEL exposant. Alex Carcassona, Aleix Brias, Guillem Cañas i Arnau Ametlla.

Per altra banda, l’equip de VANISH&Co. va exposar als membres del Col·legi una campanya de publicitat. El seu eix creatiu es basava en el concepte de: Ja ets un dels nostres, creatiu. La seva proposta va destacar i sorprendre per la originalitat que desprenia.

DSC_0023
Presentació de VANISH&Co. Andrea Elvira, Rosa Arcas, Oscar Ribas i Bernat Montes.

Durant les dos presentacions es va respirar molta professionalitat. Tan SETTEL com VANISH&Co. van demostrar que són universitaris ben preparats per al que els hi espera quan d’aquí pocs mesos es graduïn.

Per últim, agrair als dos grups i a l’ESRP, l’esforç i la implicació que han invertit en aquests projectes.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies