After Work amb José María Rull

Josep Espín,

After Work amb José María Rull


“LA CREATIVITAT ÉS LA FORÇA TRANSFORMADORA DEL SEGLE XXI” José María Rull, president & CEO Grup DDB Imatges de l’acte Video Resum (10 principals conclusions)   En el marc de transformació que està duent a terme el  Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, s’inicien els After Works del sector de la Comunicació Publicitària i Relacions Públiques de Catalunya. Es tracta de trobades informals en les que un professional del sector és entrevistat, en aquest cas per la degana del Col·legi, Rosa Romà per donar pas a un debat amb els professionals assistents. A continuació música i cerveses amenitzen l’estona de networking que té lloc a la Terrassa d’Adsmurai. José María Rull, President & CEO del Grup DDB ha estat el primer convidat a participar en l’After Work celebrat amb l’objectiu de saber què en pensa sobre l’estat de salut del sector de la Comunicació a Catalunya, quina és la situació de les agències, com han evolucionat, com és la relació actual agència-client, i de totes aquelles qüestions que els presents han volgut preguntar. Canvi, evolució, revolució, transformació són les paraules que més s’han repetit en aquesta primera sessió. José María Rull afirma que la revolució porta canvis en diferents nivells. A DDB hi ha hagut un canvi cultural en la forma de gestionar l’empresa: les oficines de Madrid i Barcelona es gestionen com si fos una única, amb la suma de talents; Un canvi en la forma de treballar: col·laborativament, per arribar més lluny. Es busca la col·laboració interna, però també l’externa amb la participació dels partners; També implica un canvi d’estratègia: la creativitat és important, però també ho és la customer experience, el brand bulding, big data etc. Per Rull, la creativitat és la força transformadora dels negocis, però aplicada a tot; a l’experiència del client, a la tecnologia, ... La transformació també implica conviure i per treballar en grups de treballs per projectes: el  procés ja no és lineal, ja no es treballa per departaments, es treballa per projectes en grups de treball en els que tots els departaments intervenen, inclòs el client. En relació al canvi, també creu que s’ha de produir en dos nivells: canviant el marc geogràfic, ja que estem en un món global i en la transformació digital. En la transformació, el canvi de mentalitat dels directius és clau: hem d’evolucionar i voler evolucionar. Altres qüestions que s’han plantejat en el moment del debat ha estat la dificultat que tenen els joves per introduir-se al món laboral. Per Rull, el seu futur demana buscar altres mons i crear-los, l’emprenedoria doncs, és una opció, o bé adquirir coneixements d’aquells perfils que estan més demandat, com el de digital. També destaca la necessitat d’unir data i tecnologia si volem tenir futur com a agència. La tecnologia permet models de personalització i desenvolupar eines per mesurar l’eficiència. Hem de provar canvis en el model i mesurar-ne els resultats: el binomi prova-error és clau.   [embed]https://www.youtube.com/watch?v=mlkvMwVfu38[/embed][:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies