After Work amb Alfonso Rodés

Josep Espín,

After Work amb Alfonso Rodés


"Ens toca demostrar. Com a agència és suficient la nostra història o hem d'explicar què aportem?" Alfonso Rodés, president d'Havas Media Group  Imatges de l'acte Video Resum (10 principals conclusions) Alfonso Rodés, president d’Havas Media Group (una de les principals centrals de compra de mitjans del món) ha estat el convidat de la segona sessió de l’Afterwork organitzat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. A la terrassa Adsmurai, en ple Passeig de Gràcia de Barcelona, amb un ambient distès i un públic de professionals, Alfonso Rodés ha fet un anàlisi de com ha canviat el sector en els darrers anys.

Rodés ha assegurat que s'ha d’entendre que les marques han deixat de ser rellevants per al consumidor. El consumidor vol saber d’una banda quins atributs fan bo el producte -si un calçat és per córrer o per saltar- però alhora també quins atributs socials té: sostenibilitat, condicions laborals dels treballadors, implicació amb el medi ambient... són aquests els que faran que el client tingui una bona experiència d’usuari i la faran rellevant.

Un tema que ha centrat bona part de la conversa ha estat les noves disciplines que revolucionen el sector cada sis mesos. “Ara si no parles de Block chain o d’Amazon en ecommerce, perdràs clients. No n’hi ha prou amb ser només una agència creativa”, ha explicat Rodés. “Avui el sector és una orquestra filharmònica, no una orquestra de cambra. Amb molts instruments. Si no sabem combinar tots els instruments (totes les disciplines) el client no estarà satisfet. Si com a indústria no entenem que per a ser un player important cal col·laborar entre tots especialistes, no anirem enlloc”, ha reblat Rodés. Aquesta forma de treballar conviu amb una part del sector i start-ups que funcionen com Dj’s, controlant els diferents instruments des d’una pantalla.

El president d’Havas, multinacional amb presència a més de trenta països, ha acabat comentant la irrupció de les empreses consultores en la comunicació: “Ells remen cap avall i nosaltres cap amunt”. I segons ell, "Més enllà dels possibles conflictes d’interessos que puguin tenir, nosaltres no tenim més remei que esforçar-nos per a ser millors que ells, perquè de fet, de comunicació en sabem més.”

Sobre els Afterwork de la Comunicació Publicitària i de Relacions Públiques

En el marc de transformació que està duent a terme el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, se celebren els Afterwork del sector de la Comunicació Publicitària i Relacions Públiques de Catalunya. Es tracta de trobades informals en les que el convidat és inicialment entrevistat per la degana del Col·legi, Rosa Romà, i posteriorment s’obre un debat distès amb els professionals assistents. A continuació música i cerveses amenitzen l’estona de networking que té lloc a la Terrassa d’Adsmurai.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies