Acte lliurament Premis Impacte

Josep Espín,

Acte lliurament Premis Impacte


CLICA AQUÍ PER SEGUIR LA GALA ONLINE

ACTE LLIURAMENT PREMIS IMPACTE Dimarts, 26 d'octubre de 2021 19 h · CosmoCaixa Presencial (tenim 150 places més) i onlineDimarts, 26 d'octubre, a les 19 h, a l'Auditori del CosmoCaixa tindrà lloc l'acte de lliurament dels Premis Impacte, els reconeixements que atorga el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya als projectes, campanyes i accions que més han impactat la societat catalana.A conseqüència de les noves mesures del Procicat, els Premis Impacte obren l'aforament al 100%. Per aquest motiu tenim 150 places més per oferir i que posem a disposició dels nostres membres de forma preferent i de la resta de professionals del sector. No volem que et perdis aquesta gran nit del reconeixement al talent català, i per això et convidem a que ens acompanyis, per viure-ho en primera persona de forma presencial o bé seguint la cerimònia que retransmetrem online.

pastillainscripcioonline
  patrospremisimpacte_mail
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies