Sitges Next

Josep Espín,

Sitges Next


Obertes les inscripcions del Sitges Next Festival of innovation in communication 5 i 6 de maig de 2017 El Col·legi col·labora un any més en el Sitges Next, el Festival Internacional d’Innovació en Comunicació, que enguany se celebrarà a Sitges els dies 5 i 6 de maig. Sitges Next és la cita exclusiva de la innovació en comunicació publicitària. Dos dies de festival per analitzar i impulsar el treball de tots aquells que ja estan creant els nous llenguatges que demanen les relacions entre marques i públic, així com per inspirar i guiar en el descobriment de noves connexions entre publicitat i tecnologia, disseny industrial, art, cinema, ecologia… El festival ha creat la llista Next to Watch 2017, que honrarà els millors treballs nacionals en innovació inscrits en el Sitges Next 2017. Una llista dissenyada pels experts de la innovació del moment, que distingeix i dóna valor al treball dels seus protagonistes. Pots inscriure les teves campanyes fins al 20 d'abril en aquest enllaç. A més a més, els membres del Col·legi poden gaudir d'un 25%  de descompte a l'hora de comprar les entrades per al Sitges Next. Per aconseguir el descompte pots enviar un email a jespin@colpublirp.com. Pots consultar aquí tota la informació sobre el festival. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies