#6. La comunicació en l'era de la postveritat

Josep Espín,

#6. La comunicació en l'era de la postveritat


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #6. La comunicació en l'era de la postveritat Dijous, 29 de juny  de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció en el següent enllaç. En aquest sisè esmorzar mirarem de conèixer i aprofundir, a través de diferents perspectives, en com prioritzar els fets davant de les emocions a diferents mitjans, com gestionar una crisi de reputació producte d'una fake news i com aprofundir en tàctiques i tècniques per fer que els valors de les nostres companyies estiguin alineats amb la nostra reputació off i on-line. Per això comptarem amb Carolina López-Nicolau, vocal de la Junta de Govern; Enric Sierra, director adjunt de La Vanguardia; Juanjo Duelo, director general DR Healthcare i Conchita Negueruela, directora de 3lemon.   Enric Sierra (@enricsierra) Periodista. Subdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia. Ha treballat per diversos mitjans escrits i audiovisuals, entre d’altres: El Correo Catalán, Cadena 13, Agència EFE, TVE i diari Avui. L’any 2000 va ser membre de l’equip fundador del diari gratuït 20 minutos com a director adjunt i responsable de l’edició de Barcelona. En l’àmbit associatiu, va ser president de l’Asociación Española de Prensa Gratuita. Actualment forma part de la Junta del Col·legi de Periodistes de Catalunya, on ha estat president de la Comissió de Nous Mitjans. Juanjo Duelo, (@JuanjoDuelo) juanjoduelo_200x200 Soci fundador i director General de DR Healthcare i Vicepresident de la Societat Internacional del Dèficit de DAO. Va desenvolupar la seva carrera professional en el sector financer compartint anys també en la docència. En la seva vida sempre li va acompanyar la migranya i coneix la incapacitat i desesperança que aquesta malaltia genera en qui la sofreix. Fa deu anys va decidir abandonar la seva carrera professional per dedicar-se íntegrament a promoure la recerca sobre l'origen de la migranya, emprenent en el 2008 aquest innovador projecte, que li ha portat a concloure avui, amb evidència clínica i científica, que l'origen d'aquesta patologia es deu a un dèficit de DAO. Conchita Negueruela, (@conchita_nd) conchitanegueruela Directora de 3lemon, agència especialitzada en Social CRM, Màrqueting de Guerrilla i Gamificació. Llicenciada en direcció i administració d'empreses per la Universidad de Zaragoza. Inicia la seva trajectòria a 3lemon l'any 2004 com a directora de màrqueting. Forma part de l'equip de Milyuna historias, grup de creadors especialitzats en la realització de Narrativa Transmèdia i produccions d'alt impacte.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies