5è Concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

5è Concurs de Joves Creatius


5è concurs de Joves Creatius  Alcohol & binge drinking Data límit: 14 hores del 15 de maig de 2017

Hem obert la convocatòria de la 5a edició del Concurs de Joves Creatius, que enguany tractarà sobre l'alcohol i el binge drinking. Objectius 1 de cada 4 joves d’entre 14 i 18 anys declara haver consumit alcohol (fent binge drinking o afartament) almenys una vegada en els darrers 30 dies. És per això que l'objectiu d'aquest concurs és fer reflexionar sobre els riscos associats al consum intensiu i en poc espai de temps*  d’alcohol  (*és a dir, binge drinking) i sobre les estratègies per reduir-los. També volem visibilitzar els riscos que apareixen en aquesta manera de consumir alcohol i situar el consum en els contextos on se sol donar el botellot.  

ANIMA'T A PARTICIPAR! 

Tens fins a les 14 h del 15 de maig del 2017 per presentar la teva proposta. . Consulta el web del concurs: www.concursjovescreatius.cat . Consulta les bases AQUÍ . Consulta el briefing del concurs AQ . Descarrega la butlleta de participació AQUÍ[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies