#5. Narrativa transmèdia

Josep Espín,

#5. Narrativa transmèdia


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar.  Dijous, 25 de maig  de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)  
Fes la teva inscripció en el següent enllaç. En aquest cinquè esmorzar mirarem d'aprofundir com aquesta idea està canviant la manera que tenim de comunicar davant la nostra audiència. Has començat a llegir un post a un blog, has continuat veient un vídeo i finalment has pujat una imatge relacionada a una xarxa social per compartir aquesta experiència amb els teus amics? Si és així has participat directament del que s’anomena narrativa transmèdia.
Aquesta sessió comptarà amb la presència de Marc Puig, vocal del Col·legi com a moderador, David Pueyo, Director de projectes transmedia d'Arena, Oriol Jara, guionista i director de programes a Minoria Absoluta i Patrick Torrent, Director Executiu de l'Agencia Catalana de Turisme, que analitzaràn les claus, com funciona i quins son els nous rols del que configura aquesta nova manera de comunicar.
David Pueyo (@thepueyo).
Director d'Estratègia i Transmèdia d'Arena on lidera projectes estratègics de Transmèdia, promou activacions i campanyes basades en continguts que combinen digital i tradicional connectant diversos punts de contacte, tecnologia, data i continguts . És l'encarregat de l'àrea que idea i desenvolupa projectes de Branded Content i publicitat nativa a Arena i un gran seguidor de Pixar. És també professor de Complot, ESERP, de l'Institut Internacional de Marketing i de Inesdi. Oriol Jara (@orioljara). Es Guionista i director de programes. Actualment treballa a Minoria Absoluta, on es Creatiu en Nou Formats i Guionista dels programes de TV3 Polònia i Crackòvia. És soci de l'agència de guionistes 12 monos. És autor de tres llibres: Padre. El último mono, Lo que vendría a ser la historia de España de Planeta i Kim Jong - un estimat diari.  Ha sigut redactor d'informatius a Catalunya Ràdio i COM Ràdio. Actualment col·labora al digital El Món i a la revista Esguard. Patrick Torrents (@boldisenc) És el Director Executiu de l'Agència Catalana de Turisme, on ha impulsat activament la definició de dos Plans Estratègics del Turisme a Catalunya (2005-2010 i 2013-2016) i del primer Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya (2013-2015). Va ser Secretari Permanent de la Fundació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i patró entre 2009 i 2011. Ha estat ponent i organitzador de diversos simposis, seminaris, jornades i fòrums dedicats al turisme i al seu màrqueting. Des d’octubre del 2015 presideix, en representació de Catalunya, la xarxa Necstour (Network of European Region for Sustainable and Competitive Tourism ) basat a Brussel-les, agrupant 33 regions turístiques i 37 organitzacions associades.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies