#14. L'exterior avui: reptes i futur.

Josep Espín,

#14. L'exterior avui: reptes i futur.


#14. L'exterior avui: reptes i futur. Dijous, 28 de juny de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert  (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Pots confirmar la teva assistència en aquest enllaç Cartells, opis, banderoles, valles,... elements de publicitat exterior que conviuen amb nosaltres, amb les ciutats; que ens inspiren, que ens interpelen, que ens animen a dur determinades accions... La publicitat exterior és un dels mitjans més antics del món publicitari; la seva aparició va ser anterior a la ràdio, la televisió i per suposat al cinema i internet. A més, és un dels mitjans més efectius: la trobem a tot arreu i impacta en un moment en que les persones estem receptives, mentre ens movem per la ciutat i/o en grans esdeveniments on ens acompanyen. És un fet que la publicitat en general ha de fer front als reptes que suposen els avenços tecnològics. I la publicitat exterior no és una excepció. L'exterior necessita altes dosis de creativitat combinades amb una aposta per fer publicitat amb l’us de les noves tecnologies, com pantalles i banderoles led o mapping en edificis, o enginyoses accions de crossmedia. Amb tot, és possible generar engagement a través del big data que permeten crear suports digitals a exteriors? de quina manera?, a través d'accions crossmedia podrem interactuar amb els nostres clients/usuaris on la primer font de l'impacte és un element exterior? quines són les tendències de comunicació d'exteriors en altres països?, quin paper hi juguen les administracions públiques, què entenem per contaminació visual? El proper 28 de juny donarem resposta a aquestes i d’altres qüestions a la sessió moderada per Marc Martí, vocal del Col·legi en la que comptarem amb Juli Capella, director de l'estudi Capella García Arquitectura, Jordi Montanyà, Cap del Departament d'Usos del Paisatge de l'Ajuntament de Barcelona i Tania Cavada, directora de Màrqueting de JC Decaux España. Juli Capella, @julicapella Arquitecte, director de l’estudi Capella Garcia Arquitectura. Co-director del Post-grau en disseny de bars i restaurants de l’escola Elisava. Va ser director de les revistes de disseny Ardi i Domus. És autor de llibres com “Nou Disseny Espanyol”, “Arquitectures diminutes” o “Així neixen les coses”. Entre les seves obres d’arquitectura destaca l’hotel Omm a Barcelona. En el camp de l’interiorisme, els restaurants de Jaleo, Minibar i ChinaCHilcano per a Jose Andrés a EEUU. Va ser president del FAD (Foment de les Arts i el Disseny), promotor de l’Any del Disseny 2003  i membre del Consell de la Cultura i les Arts (Generalitat de Catalunya).   montanya-rodoJordi Montanyà, @JordiMontanya Advocat. Cap del Departament d'Usos del Paisatge de l’Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida. Especialitats: Gestió pública de la publicitat exterior. DOOHA. Membre d’ATENES de juristes pels drets civils.     taniaTania Cavada@taniacavada Directora de màrqueting JC Decaux España Professional del màrqueting amb més de quinze anys d’experiència en l’entorn digital i tecnològic tant en empreses com FON, start-up de base tecnològiques finançades per Google i Skype, NH Hotels o JCDecaux; com en agencies de publicitat creativa. Perfil híbrid amb una perspectiva integrada de la comunicació i pensament estratègic orientat al negoci, apassionada de la tecnologia com a motor de canvi i del pensament digital tant per a la gestió com per al desenvolupament d’estratègies de màrqueting, amb excel·lència, creativitat, talent i negoci com aspectes clau per a l’èxit. Si t'has perdut alguna sessió, tens l'oportunitat de llegir la informació sobre els actes, accedir als 10 punts clau i veure les imatges i els vídeos a través dels següents enllaços: #13. Music Inspiration: màrqueting, comunicació i estratègies de la indústria musical #12. Social Media Marketing on Retail! #11. Valors de marca. Marca amb valors #10. Continguts col·laboratius: el poder de la co-creació a l'era digital.  #9. Platform revolution #8. Sponsored Experiences #7. Design Thinking! #6. La comunicació en l'era de la postveritat #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar #4. Influencers: Mite o realitat #3. Transformació digital i multicanalitat #2. Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. #1. David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies