La responsabilitat d'acompanyar a les marques

Josep Espín,

La responsabilitat d'acompanyar a les marques


El sector del màrqueting i la comunicació té la responsabilitat d'acompanyar les marques en aquest moment tan important de transformació tecnològica.

  Barcelona, 9 de març de 2022. Avui el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya hem celebrat una nova sessió de La Torradora, en aquesta ocasió sobre Adtech & Martech. L’objectiu ha estat aprofundir en com la tecnologia ha impulsat i creat diferents formats i plataformes publicitàries, com ha revolucionat noves disciplines i entorns tecnològics fruit de l'acceleració de la digitalització a conseqüència de la pandèmia, i quina adaptació i aposta s'està duent a terme tant des de les marques com des de les empreses de serveis. Per parlar-ne, hem comptat amb la participació de Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Fredo Sanz, CEO Antiloop Studio; Raúl Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Jorge Luna, soci i director general de Luk Hiar; Guille Bernat, Chief Strategy Officer d’Adsmurai; Alba Roig, CCO d’Adsmurai; Ricard Castellet, Chief Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma; Àngel Baturone, director de vendes de Catalunya i Llevant de Clear Channel España, en una sessió moderada per Daniel Condeminas, col·laborador de Comunicació 21. Tots han estat d’acord en afirmar que estem en el moment més transformador i disruptiu des del naixement d’internet. En l’àmbit tecnològic i de comunicació els darrers anys han estat els més emocionants, posant-se en valor el màrqueting i la tecnologia. D’altra banda han comentat que el moment que estem vivint ara, amb la realitat virtual, les experiències immersives i la interrelació que permet la tecnologia, obre les portes a un nou entorn tecnològic que hem de saber aprofitar. El sector no para de créixer i la comunicació és un pilar essencial en qualsevol negoci. També hi ha hagut un espai per a l’autocrítica. La creativitat publicitària durant molt de temps ha mirat només per si mateixa, ha estat molt endogàmica i excloent.  Així mateix, algunes marques, malgrat la tecnologia que tenim a l’abast, s’han centrat en mitjans tradicionals, sense innovar. S’ha destacat també la necessitat de fer comunitat, de treballar sobre models col·laboratius per potenciar aliances entre empreses que permetin una innovació real. Per acabar s’ha parlat del gran canvi que ens ve a nivell tecnològic i de la responsabilitat que tenim per acompanyar a les empreses en aquest canvi. Hem de saber què oferir i com comunicar-nos.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Modificar cookies