FightingCovid | Comerços i agències petites

Josep Espín,

FightingCovid | Comerços i agències petites


Marta Catasús, directora d'estratègia a OOMKT Experta en estratègia de mitjans off i online. Inici professional a l'agència de mitjans Havas amb experiència amb anunciants com Generalitat de Catalunya, RBA, Danone, RACC i Carglass, entre altres. Lideratge de l'estratègia de mitjans des del departament de màrqueting de retailers espanyols amb presència internacional com Tous, Pronovias o Desigual. Actualment, portant la direcció estratègica i la gestió de grans comptes d'una agència de màrqueting digital de Manresa, especialitzats en SEO i enfocats especialment al sector industrial.
Marta Royo, CEO de Mosaiking És mare del Marc, el Joan i la Maria. Economista de formació, publicitària de professió i, recentment, també escriptora. Ha escrit el seu primer llibre, Aroma de marca (www.aromademarca.cat), editat i publicat per Cossetània Edicions. Després de 17 anys treballant per a diverses agències de publicitat (entre elles, Publicis, TBWA i Saatchi and Saatchi Healthcare), el 2011 va decidir crear la seva agència de publicitat, Mosaiking Comunicació. Mosaiking és l’encaix de totes les peces per tenir una bona marca i una bona campanya de publicitat. Mosaiking és el vincle entre tu i la teva història.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies