El Xiringuito - Els afterworks de EL HUB

Josep Espín,

El Xiringuito - Els afterworks de EL HUB


pastillainscripcio_xiringuito_nomembres
Bernat Añaños, Co-fundador d'Heura Bernat compta amb una trajectòria professional internacional que va des de comunicació institucional en el Parlament Europeu a llançament de start-ups a la Xina. Becat des de molt jove per a estudiar comunicació a Barcelona i posteriorment a Leeds, Bernat sempre va tenir clar que per a ell la prioritat és dedicar la seva energia a projectes amb impacte positiu. En 2015 va iniciar un programa d'emprenedoria a Barcelona Activa on va conèixer a Marc Coloma amb qui posteriorment van llançar Heura al mercat espanyol a l'abril 2017. Ara ja compten amb presència en més de 13 països de tot el món. En aquests moments, lidera el departament de Social Movement de la start-up.
L'entrevista anirà a càrrec de Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d'Innovació en Continguts i Producció del Col·legi. Zoopa és una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies