Què va ser primer: el consum de continguts o l'algoritme?

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Aquest esdeveniment ha vençut

Consumim el que els algorismes volen, no el que nosaltres desitgem. Aquesta afirmació pot sonar una mica atrevida però creiem que és bastant encertada. Els algorismes que gestionen els continguts en entorns digitals són capaços de preveure els nostres consums en plataformes audiovisuals, webs i xarxes socials, i aquest fet afecta directament a les audiències i les inversions publicitàries.

D’aquest tema parlarem en la següent jornada del Mirador, el proper dimecres 20 de març, de 9h a 10:30h al Palau Robert de Barcelona, sota el títol “Què va ser primer: el consum de continguts o l'algorisme?".

Per aquest Mirador comptarem amb els següents ponents experts: Anna Domènech i Joan Serra, Responsable de marques i Subdirector general de continguts a Prensa Ibérica respectivament, que ens presentaran els principals resultats de l’estudi “Tendències Informatives 2023”; Luis Fernández, Senior Data Consultant de GroupM, que aportarà la visió transversal d’una agència de mitjans; i Héctor Hernández, Digital Media Manager Adsmurai, el qual parlarà sobre com l'algorisme domina els nostres consums i l'impacte que té la IA sobre aquests. Aquest Mirador estarà moderat per la Carla Tortosa, General Manager at Grupo Mayo i membre de la Comissió de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Sens dubte, un altre Mirador de màxim interès i actualitat que no et pots perdre.

T’hi esperem!


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2024-03-2009:00 2024-03-2010:30 Europe/Madrid Què va ser primer: el consum de continguts o l'algoritme? Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies