TENDÈNCIES DE L’EMPLOYER BRANDING 2025: COM LES MARQUES INSPIREN, FIDELITZEN I ATRAUEN TALENT

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

✨ No et perdis una nova edició de El Mirador del Col·legi, una cita imprescindible per a professionals del màrqueting, la comunicació i els recursos humans! ✨

El proper 24 d'abril, de 9 h a 10:45 h, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya t’obre una finestra a les últimes tendències en Employer Branding amb la sessió:

🎯 Tendències de l'Employer Branding 2025: Com les marques inspiren, fidelitzen i atrauen talent

💡 Com poden les marques connectar millor amb el seu talent intern i projectar una reputació atractiva cap enfora? Descobreix-ho amb una ponència introductòria i una taula rodona amb professionals referents del sector.

Què és l’Employer Branding i últimes tendències:

🔸Diana Puig, VP de Internal Comms, Employee Experience & Employer Branding a Both People & Comms

Keynote speech & taula rodona: "Employer Branding: construint reputació de dins cap a fora":

🔸Mabel Amorós, Manager Employer Branding a Both People & Comms

🔸Montse Sanahuja, Directora de Serveis de Comunicació Corporativa a l'Ajuntament de Viladecans.

🔸Estefania Almaraz, People Partner & Talent Manager a Amplifon.

🔸Laia Dalmau, Gerent d’Employer Branding a CaixaBank.

🔸Joel Fandos, National Account Manager a Indeed & Glassdoor.

Vine a inspirar-te, aprendre de casos reals i connectar amb altres professionals que estan transformant la manera com les marques atreuen i retenen talent.

🔗 Reserva la teva plaça ben aviat!


Día y hora


Añadir al calendario 2025-04-2409:00 2025-04-2411:00 Europe/Madrid TENDÈNCIES DE L’EMPLOYER BRANDING 2025: COM LES MARQUES INSPIREN, FIDELITZEN I ATRAUEN TALENT Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lugar

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetas

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies