EL NOU NADAL: INVESTIGACIÓ SOBRE ELS CANVIS EN EL CONSUM I EN ELS COSTUMS NADALENCS

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Quan comença realment Nadal? Pare Noel o Reis Mags?  A quantes persones els hi fem regals per Nadal? Com ho celebrem avui?

Nadal s'ha transformat i, des de Granpaso i el Col·legi, volem compartir amb els responsables de màrqueting i publicitat com ha succeït i sumar-vos a la celebració.

EL NOU NADAL és una recerca original de (Granpaso) Strategy Company que busca identificar les claus en la transformació de la manera de celebrar Nadal als darrers 10 anys: els rituals, el consum, les compres, etc.

Una investigació on s’ha entrevistat a nombrosos experts en àmbits que van des de la sociologia al màrqueting, de la publicitat a la política i en partenariat amb Toluna, s'ha realitzat un estudi quantitatiu sobre hàbits nadalencs el qual ha comptat amb una mostra de +1.200 espanyols.

En parlarem al pròxim Mirador, el dijous 28 de novembre, de 09:00 a 10:30 h, al Palau Robert amb Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso i Rubén Navarro, VP Brand Marketing a Wallapop. 


Data i hora


Afegir al calendari 2024-11-2809:00 2024-11-2810:30 Europe/Madrid EL NOU NADAL: INVESTIGACIÓ SOBRE ELS CANVIS EN EL CONSUM I EN ELS COSTUMS NADALENCS Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies