Toni Seijo fent la presentació de l'estudi dels "Premios BCMA 2024" en Branded Content

El mirador: Presentació dels "Premios BCMA 2024" en Branded Content

Adrià Fernàndez,

El mirador: Presentació dels "Premios BCMA 2024" en Branded Content


Barcelona, 28 de juny de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d’IPSOS,dins del marc dels mirador que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l’informe de les principals tendències dels “Premios BCMA 2024”en branded content.

La incorporació del Branded Content en els “Premios Eficacia” i en els “Premios del CdeC” van ser grans passos importants per estendre una disciplina de comunicació que està donant grans resultats ales marques per la seva capacitat demostrada de captar amb força l’atenció del consumidor. El Branded Content guanya seguidors en la industria. El gran referent és el creixement any rere any que viuen els premis que atorga BCMA Spain, en nombre de casos, agències, productores i anunciants que cada edició sonmés i en el nombre d’assistents.

De la presentació de l'informe per part de Toni Seijo, Creative Excellence & Audience MeasurementService Lines Leader, Ipsos, hem extret els següents punts:

  El BC ajuda a comunicar autenticitat de marca. Un símbol que perdura en el temps i que és el pas previ del compromís del consumidor amb la marca.

  Serveix tant si va dirigit per un públicen general com per un més específic. 

  És efectiu per comunicar propòsit demarca, en especial si són valors que treballen la inclusió i la diversitat.

  Podcasts, Experiencials i interactius són formats interessants pel seu impacte, com també ho són l'estratègia de mitjans multicanal o en TV (connectada o en obert).

  Els "influencers" i "celebrities", funcionen molt bé. Disparant el seu efecte en la marca. 

  I, finalment, que el bon treball és fruit de la col·laboració.

A continuació, Carles Ortet, Vicedegà d'Innovació i continguts del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i CEO de l'agència Zoopa, va moderar una taula de debat en la que van participar Daniel Gilgado, EU Head of Original Content & Acquisitions de RakutenTV i Pablo Muñoz, Director General de BCMA. En aquesta taula de debat, van tractar i explicar com veien el futur del Branded Content i cap a on creien que avançaria, ressaltant que és molt complicat poder encertaren un àmbit que està contínuament creixent i evolucionant. 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies