EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ COM A MOTORS DE TRANSFORMACIÓ SOCIAL

Adrià Fernàndez,

EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ COM A MOTORS DE TRANSFORMACIÓ SOCIAL


Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va fer una presentació destacant la diversitat dels equips com a factor clau de la força, la creativitat i l'impacte de la nostra comunicació.

Marta Herraiz Fernández, codirectora general de REDI.LGBTI, ha explicat que la funció i els valors que promouen REDI són els de treballar per a fer que la gent del col·lectiu senti que la zona de treball és un espai inclusiu i segur i que això ajuda que les persones es sentin part de l'empresa.

Jose Luis Portela Ferrer, sènior Technical Writer a Oracle & Co-Leader de l'ERG LGBTI, va parlar de les ERG (Employee resource group). En el cas d'Oracle, ens va explicar que l'ERG on Portela treballa és OPEN i està enfocada en la inclusivitat i els aliats del col·lectiu. 

Alicia García-Raboso, responsable d'Arquitectura Tècnica a BBVA Client Solutions i Líder a BBVA Be Yourself Espanya, ens va explicar com BBVA es va adherir a REDI per impulsar una ERG sota el nom de “Be Yourself”.

Maite Mendoza Pérez, HR Business Partner de BRICO DEPOT, ens va parlar de com han creat espais segurs per a compartir experiències i col·laborar amb associacions que promouen la inclusió.

María Díaz, especialista de Diversity & Inclusion a Nestlé, va destacar els valors del respecte, els drets humans i la dignitat. L'ERG que va explicar de Nestlé és la d'“Unique & United” i ha comentat que va empènyer molt a favor del col·lectiu. Ens va comentar la importància del lema de Nestlé: 'No importa quién seas, te queremos tal y como eres.'.

Kevin De Ribes, president de Love Rights Global Organization, va comentar que la seva empresa busca sempre la unió amb marques que vulguin posar en valor el col·lectiu LGTBIQ+ i la inclusió. A més, va voler ressaltar que el que busca Love Rights és promoure que les marques i les empreses donin suport 365 dies a la comunitat.

Celia Serradilla Razola, head of Culture and Entertainment Iberia & SE de Diageo, va parlar del cas d'èxit total de JB titulat "Orgullo de pueblo". Ens va explicar que es van adonar que només un 13% del col·lectiu LGTBIQ+ vivia a zones rurals i que molts havien de fer un “sexili”, és a dir, abandonar el seu poble o ciutat a causa de la discriminació o LGTBIfòbia que patien en el seu entorn . 

Azahara Cavanillas Mora, cluster Director of Màrqueting de Kimpton Hotels & Restaurants, va destacar que Kimpton, des dels seus inicis ha donat suport al col·lectiu i que sempre ha prioritzat la integració, el bon tracte i el fet que els seus empleats estiguin treballant de manera còmoda i segura.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies