CURS GRATUÏT: EL MÀRQUETING I LA PUBLICITAT TAMBÉ CONTAMINEN FORÇA

Online

Converteix el teu equip en un SUPEREQUIP SOSTENIBLE, sumant consciència ambiental i estratègia comunicativa.

En un context d’emergència climàtica, és urgent repensar com fem màrqueting i comunicació. Produccions audiovisuals, campanyes digitals, esdeveniments i desplaçaments tenen una petjada de carboni més gran del que sovint imaginem. Però també tenim eines per reduir-la i liderar el canvi des del sector.

Aquesta formació et donarà les claus per:

🔎 Entendre com el màrqueting genera emissions i què pots fer per reduir-les


- Conèixer els conceptes bàsics i estàndards com el GHG Protocol, ISO 14064 o el concepte “Scope 1, 2 i 3”

- Aplicar bones pràctiques en produccions, mitjans, esdeveniments i estratègies de comunicació
- Descobrir com dissenyar campanyes sostenibles que transformin hàbits i comportaments
- Aprendre a mesurar, reduir i compensar la petjada de carboni d’un projecte real

💬 “La sostenibilitat no és només una responsabilitat, és una oportunitat per innovar, diferenciar-te i generar impacte positiu.”

Sobre el formador

David Lahoz és professional del màrqueting digital des del 1996 i ha desenvolupat la seva trajectòria en agències de publicitat com Intercom, Orbital BBDO, Isobar o Jazz Alternative Thinking; en mitjans i plataformes com el Grup Les Notícies de Catalunya, 24/7 Media Europe o Tappx; i en agències de mitjans com OMD, Zenith Optimedia o Carat. El seu recorregut inclou també la premsa escrita i la televisió, fet que li aporta una visió transversal de l’ecosistema publicitari.

Actualment és fundador i CEO de Naurus, una iniciativa orientada a reduir la petjada de carboni del sector publicitari digital mitjançant solucions més eficients, efectives i competitives. Des d’aquesta plataforma impulsa estratègies de sostenibilitat digital, integra la intel·ligència artificial generativa en entorns publicitaris i col·labora com a formador en escoles de negocis.

📅 Dimecres 7 de maig · de 14 h a 16 h
💻 Formació online gratuïta per a col·legiats/des i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i descobreix com reduir la petjada de carboni del teu màrqueting!


Día y hora


Añadir al calendario 2025-05-0714:00 2025-05-0716:00 Europe/Madrid CURS GRATUÏT: EL MÀRQUETING I LA PUBLICITAT TAMBÉ CONTAMINEN FORÇA Online

Lugar

Online

Etiquetas

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies