VII Afterwork APD a Barcelona

Josep Espín,

VII Afterwork APD a Barcelona


Com liderar persones i potenciar el seu talent?

29 d’octubre de 2015 a les 18h.
Auditori Fòrum, Barcelona
 
Dijous, 29 d’octubre Pedro Fontana president de APD Zona Mediterrània donarà la benvinguda als convidats i portarà a terme la inauguració del congrés «¿Com liderar a persones i potenciar el seu talent?» L’eix del congrés girarà al voltant de les següents temàtiques: -         «Un lideratge fonamental: construir un “New Deal”» -         «La Bauta portada als directius d’empresa» -         «Els valors de lideratge del papa francisco aplicats a Manresa i altres projectes» -         «Els símptomes de la malaltia del poder i com evitar-los a les empreses» -         «Així lideres així competeixes» -         «L’esperit de superació en el esport, l’empresa i les famílies» L’entrada al congrés té un cost de 900€. Tots els col·legiats tenen l’entrada gratuïta. Per poder accedir al congrés serà imprescindible l’acreditació. Les inscripcions s'han d'efectuar a través d'aquest formulari:  inscriu-te Per a informació sobre el programa i ponents, consulta el següent enllaç.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies