Subject 2017: Art & Copy

Josep Espín,

Subject 2017: Art & Copy


El passat dijous 20 d'abril de 2017 es va realitzar a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm la primera de les dues sessions del Subject d'aquest any. Amb el nom d'Art&Copy, aquesta sessió  va comptar amb la presència de cinc ponents del món de l'art i el copy. La degana del Col·legi, Rosa Romà, va obrir el torn de les ponències donant la benvinguda als assistents. Seguidament van començar les ponències. La primera va ser la de Noelia Fernández, directora creativa de Manifiesto, que va animar als assistents a començar small i acabar smart. Després va ser el torn de Dan Peisajovich, director de Complot Escuela de Creativos, que va compartir 102 consells per aconseguir el treball dels teus somnis. Abans del descans va ser Mabel Mas, de Time Out Barcelona que va explicar que Time Out no només és un revista sobre coses que fer a Barcelona. Tot seguit del descans, va ser el torn de Cesca Jiménez de Copy Trade que va remarcar que avui en dia gran part de la publicitat s'imprimeix en algun format o altre i que és un repte poder-ho fer de forma creativa. Per últim, Enrique Muda, de Malpaso, va compartir amb els assistents campanyes d'alguns dels llibres que ha publicat l'editorial. Per acabar, Sara Magallón, directora de l'Escola Superior de Relacions Públiques va tancar aquesta edició del Subject.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies