Sitges Next: festival internacional d’innovació en comunicació i new media.

Josep Espín,

Sitges Next: festival internacional d’innovació en comunicació i new media.


El Col·legi col·labora en la segona convocatòria del Sitges Next, festival internacional d’innovació en comunicació i new media, que es celebrarà a Sitges els dies 29 i 30 d’abril.

Sitges Next va néixer amb la intenció de reunir les principals indústries creatives de l’àmbit de la comunicació i les noves tecnologies com a estímul de la creativitat.

Està organitzat per l’Ajuntament de Sitges i compta amb un consell assessor integrat per l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, la Mobile World Capital i la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a empresa associada.

En aquesta segona edició, s'ofereix una perspectiva on s'explorarà nous canals de comunicació i junts formar part de l'evolució dels nous mitjans.

La programació del festival està estructurada en vuit conferències i dos workshops, realitzats per professionals nacionals de primera línia com Juan de Dios Llamas, Xavi Conesa i Gem Romero; i internacionals com Tim Last entre d'altres.

D'altra banda hi haurà un seguit d’activitats paral·leles, la projecció i premis de les campanyes més innovadores en categories com: Innovació, Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent.

Sitges Next us convida a presentar les vostres campanyes més creatives en aquella categoria en la que us identifiqueu més. Teniu fins el 20 d'abril per participar!

Els membres del Col·legi gaudiu d’un 10% de descompte. Aconsegueix la teva entrada en aquest enllaç marcant l’opció que indiqui Col·legiat. 

Per a més informació sobre el codi promocional de descompte, contacteu amb la secretaria o enviant un mail a jespin@colpublirp.com.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies