#11. Valors de marca. Marca amb valors.

Josep Espín,

#11. Valors de marca. Marca amb valors.


#11. Valors de marca. Marca amb valors. Dijous, 22 de març de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Pots confirmar la teva assistència en aquest enllaç. Les marques realitzen les seves campanyes de comunicació amb la finalitat de vendre productes o serveis, i obtenir un balanç econòmic positiu; amb el temps, tot i que l’objectiu final era el mateix, les marques van fixar el seu punt de mira en el consumidor, fent-lo sentir protagonista per generar empatia cap al producte i la marca. En l'actualitat, això ja no és suficient; cada cop més consumidors busquen marques amb valors socials, marques que estiguin en harmonia amb el seu estil de vida i les seves creences. Marques que posin el seu granet de sorra per a millorar la societat i aportar solucions a aquells reptes que ens planteja l'actualitat. En definitiva, busca marques on els valors, siguin un dels valors de marca. Les marques, doncs, han de tenir també el seu balanç social. Com influeix això en les marques? És rendible a curt o llarg termini? Com ho apliquen diferents tipologies de marques? Com contribueixen aquestes polítiques a la seva construcció de marca? El 22 de març donarem resposta a aquestes i altres qüestions que puguin sorgir en la sessió moderada per Víctor Curto, vicedegà de Publicitat del Col·legi i ho farem gràcies a la participació de Jordi Torrents, soci director de Collaborabrands, Santiago Yago, director general de 1000friends i Judith Mata, directora executiva de la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé.   Jordi Torrents (@JordiTorrentsC) Jordi Torrents és l’actual soci director de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i el 2012 va entrar a Ogilvy Earth com a Country Manager. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School, on ensenya Brand Management i Comunicació en diferents màsters i programes. A més, des del 2008 Torrents és professor associat a la UPF-BSM, on co-dirigeix el màster de Creative Brand Management i el postgrau de Planificació Estratègica de Marca i Comunicació. És llicenciat en Psicologia per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de CSR que ofereix Stanford-ESADE.   Santiago Yago (@1000friends1) Santiago Yago, és director general de 1000friends, una agència de publicitat especialitzada en la responsabilitat social per a empreses i marques. Durant 26 anys va estar vinculat a Bassat Ogilvy, on va exercir els càrrecs de director de comptes, subdirector general i els darrers 12 anys com a director general. Va començar la seva relació amb les marques en els departaments de màrqueting i investigació d’Starlux i Citresa, on va treballar amb marques com Nocilla, Trinaranjus i Zumo Vida, entre d’altres. El 1984 es va incorporar a MMLB, amb el càrrec de director de serveis al client. Quatre anys després, va obrir l’oficina Ted Bates/BSB a Barcelona. Santiago Yago és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB.     Judith Mata (@naturabisse_es) Judith Mata és la directora executiva de la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé, una organització sense ànim de lucre adreçada al benestar de persones que viuen situacions desfavorides. Anteriorment, va treballar com a supervisora de comptes al Grup BBDO i va ser directora de Màrqueting i directora general d’RBA Publicacions, empresa llicenciatària de National Geographic Society durant deu anys. També fou responsable de Màrqueting i Comunicació al Grupo Recoletos i va començar l’acompanyament psico-social de persones en tractament oncològic a l’USP Institut Universitari Dexeus. Actualment, també és professora associada al Màster Universitari de Negocis Internacionals a la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra  i professora a la Blanquerna-Universitat Ramon Llull. És mentora del programa B-Value de Ship2B. Judith és doctora en Comunicació per la Blanquerma-Universitat Ramon Llull i  llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UB. A més, és certificada en Coaching Coactiu per la ICF.   Si t'has perdut alguna sessió, tens l'oportunitat de llegir la informació sobre els actes, accedir als 10 punts clau i veure les imatges i els vídeos a través dels següents enllaços: #10. Continguts col·laboratius: el poder de la co-creació a l'era digital.  #9. Platform revolution #8. Sponsored Experiences #7. Design Thinking! #6. La comunicació en l'era de la postveritat #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar #4. Influencers: Mite o realitat #3. Transformació digital i multicanalitat #2. Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. #1. David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies