Resultat eleccions 2019

Josep Espín,

Resultat eleccions 2019


leccions 2019 La candidatura encapçalada per Rosa Romà i Monfà, declarada candidatura única i per tant, electa.  De conformitat amb l’article 56 dels estatuts col·legials, la Junta de Govern, en sessió celebrada el dia 5 de febrer de 2019, va acordar convocar eleccions pel dia 11 d'abril  de 2019, amb la finalitat de proveir els càrrecs de degà/ana, vicedegà/ana de Publicitat, vicedegà/ana de Relacions Públiques, secretari/ària, tresorer/a i entre 4 i 9 vocals del Col·legi. El termini de presentació de candidatures va finalitzar el divendres, 1 de març de 2019. Finalitzat el termini, s'ha presentat una única candidatura formada per les següents persones: Degana: Rosa Romà i Monfà, col·legiada 804 Vicedegà de Publicitat: Marc Elena, col·legiat 1660 Vicedegà de relacions públiques: Àlex Marquina, col·legiat 1609 Secretària: Sílvia Hernández, col·legiada 1594 Tresorer: Aleix Satorras, col·legiat 1612 Vocals: Mabel Mas, col·legiada 1595 Sílvia Sivera: col·legiada 698 Bet Abad, col·legiada 1497 Elisabet García, col·legiada 1596 Marc Puig i Guàrdia, col·legiat 105 Marc Martí i Ramon, col·legiat 212 Suplents: Anna Buisan, col·legiada 1592 Patrícia González i Garcia, col·legiada 1084 Víctor Curto: col·legiat 766 La Junta de Govern en funcions, formada pels membres de la Junta de Govern que no es presenten a la reelecció, reunida en sessió extraordinària, celebrada avui dia 5 de març de 2019, ha validat la candidatura esmentada i ha acreditat que els components de la mateixa, que acabem d'enumerar, compleixen els requisits fixats en els articles 56 i 59 dels Estatuts. Atès que l'apartat 7è de l'article 59 dels Estatuts estableix que "en cas que, finalitzat el període de presentació de candidatures, només s’hagués presentat una única candidatura a formar la Junta de Govern, aquesta serà proclamada sense necessitat d’haver de realitzar el procés electoral”, la Junta de Govern en funcions ha acordat per unanimitat proclamar electa l’única candidatura presentada encapçalada per Rosa Romà i Monfà; i ha acordat publicar-ho a la pàgina web del Col·legi, publicar-ho al taulell d'anuncis, notificar-ho a tots els membres del Col·legi i notificar-ho als membres de la candidatura. Així doncs, s’acorda que no és necessari celebrar la jornada electoral prevista pel dia 11 d'abril perquè l’única candidatura presentada ha estat proclamada electa. La nova Junta de Govern haurà de prendre possessió en el termini màxim d’un mes, tal com preveu l’article 69 dels Estatuts col·legials; i haurà de comunicar la seva constitució al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Barcelona, 5 de març de 2019.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies