Resultat Eleccions 2016


La candidatura encapçalada per Rosa Romà i Monfà, declarada candidatura única i per tant, electa.

De conformitat amb el que disposa l’article 56 dels estatuts col·legials, la Junta de Govern, en sessió extraordinària celebrada el dia 7 de març de 2016, va acordar convocar eleccions pel dia 12 maig de 2016, amb la finalitat de proveir els càrrecs de Degà/ana, Vicedegà/ana de Publicitat, Vicedegà/ana de Relacions Públiques, Secretari/ària, Tresorer/a i entre 4 i 9 vocals del Col·legi. El termini de presentació de candidatures va finalitzar el dilluns 11 d'abril de 2016. Finalitzat el termini, s’ha presentat una única candidatura formada pels següents membres: Degana: Rosa Romà i Monfà. Col·legiada 804 Vicedegà Publicitat: Victor Curto i Gordo. Col·legiat 766 Vicedegà Relacions Públiques: Oscar Iniesta Terre. Col·legiat 338 Secretària: Mercè Balañá i Mercadé. Col·legiada 1068 Tresorer: Ferdi Boloix i Bago. Col·legiat 331 Vocals: Ton del Pozo i García. Col·legiat 558 Marc Puig i Guàrdia. Col·legiat 105 Mercedes Piera i Miquel. Col·legiada 141 Carolina López Nicolau. Col·legiada 687 Manuel Vila del Olmo. Col·legiat 24 Carolina Montolío i Sánchez. Col·legiada 614 Xavier Dedeu i Cucurull. Col·legiat 528 Marc Martí i Ramon. Col·legiat 212 Patricia González i García. Col·legiada 1084 Suplents: Ramon Vidiella i Martorell. Col·legiat 118 Meritxell Farreny Torrades. Col·legiada 879 Jordi de Miquel Miquel. Col·legiat 583 D’acord amb el que disposa l’article 35.4 dels Estatuts col·legials, tenint en compte que han cessat més de la meitat dels membres de la Junta de Govern per poder-se tornar a presentar a les eleccions col·legials, la Junta de Govern en funcions ha acordat iniciar el procediment per a convocar i constituir una Junta Gestora d’Edat per tal que aquesta pugui desenvolupar amb caràcter transitori les funcions pròpies de la Junta de Govern fins que finalitzi el procés electoral convocat amb data de 7 de març de 2016. Aquesta Junta Gestora està integrada per quatre membres: els dos col·legiats de major antiguitat col·legial i els dos de més recent incorporació. La Junta Gestora d’Edat reunida en sessió extraordinària celebrada avui dia 13 d’abril de 2016, s’ha constituït formalment, ha validat la candidatura esmentada i ha acreditat que els components de la mateixa, que acabem d’enumerar, compleixen els requisits fixats en els articles 56 i 59 dels Estatuts. Atès que l’apartat 7è de l’article 59 dels Estatuts estableix que “en cas que, finalitzat el període de presentació de candidatures, només s’hagués presentat una única candidatura a formar la Junta de Govern, aquesta serà proclamada sense necessitat d’haver de realitzar el procés electoral”, la Junta Gestora d’Edat ha acordat per unanimitat proclamar electa l’única candidatura presentada encapçalada per Rosa Romà i Monfà; i ha acordat publicar-ho a la pàgina web del Col·legi, publicar-ho al taulell d'anuncis, notificar-ho a tots els membres del Col·legi i notificar-ho als membres de la candidatura. Així doncs, s’acorda que no és necessari celebrar la jornada electoral prevista pel dia 12  de maig perquè l’única candidatura presentada ha estat proclamada electa. La nova Junta de Govern haurà de prendre possessió en el termini màxim d’un mes, tal i com preveu l’article 69 dels Estatuts col·legials; i haurà de comunicar la seva constitució al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Barcelona, 13 d’abril de 2016.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies