Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial

Josep Espín,

Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial


L’Associació Empresarial de Publicitat, en col·laboració d’Arce Media i Mediahotline, va presentar al Palau Robert l’«Estudi d’inversió publicitària mundial, 2014» elaborat per Nielsen. Nielsen va oferir el primer anàlisis del mercat. Actualment, es present a 106 països i gestiona la informació d’inversió publicitària de 80 països, per a Espanya utilitzen les dades de Arce Media. Té com a missió oferir un coneixement complet del que passa al mercat. La presentació va ser dirigida per Jeff Ble, International Sales Executive de Nielsen, Global Ad Intel. El principal tema tractat va ser la descendència de la inversió publicitària arreu del món durant l’any 2015, realitzant una segmentació demogràfica. A més, va diferenciar els diferents mitjans convencionals explicant la seva participació publicitària. Segons l'Estudi, durant el primer trimestre de 2015 la inversió publicitària va baixar al món el 1,6%, Nord Amèrica ha estat el principal causant d'aquest descens amb un decreixement del 4,8% i Àsia del Pacífic amb un decreixement de l'1 , 7%. Per contra Amèrica Llatina creix un 5,7%, un 3,5 Àfrica i Europa creix un 1,7%. Sense tenir en compte Internet, la participació de la televisió a la pastís publicitari és del 63,8% la premsa el 17,2%, revistes el 8,7%, la ràdio un 5,9%, exterior un 3,8 % i el cinema ocupa un marginal 0,6%. Els principals anunciants en el món són Procter & Gamble, Unilever, General Motors, Ford, Toyota, L'Oreal i Volkswagen Group. La inversió publicitària a Alemanya i Anglaterra està entre els 11 i 12 milions d'euros, 3 vegades més gran que la inversió publicitària a Espanya, Itàlia ronda els 6 milions, una vegada i mitja més gran que la del nostre país Alemanya i Anglaterra han estat els principals impulsors del creixement en inversió d'Europa. Europa creix un 1,7% i Anglaterra creix un 7,7% i Alemanya un 2,8%. També ha contribuït Espanya amb un creixement proper al 7% però en menor mesura donat la menor grandària de la seva inversió. Accedeix a l'estudi en aquest enllaç

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies