Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial

Josep Espín,

Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial


L’Associació Empresarial de Publicitat, en col·laboració d’Arce Media i Mediahotline, va presentar al Palau Robert l’«Estudi d’inversió publicitària mundial, 2014» elaborat per Nielsen. Nielsen va oferir el primer anàlisis del mercat. Actualment, es present a 106 països i gestiona la informació d’inversió publicitària de 80 països, per a Espanya utilitzen les dades de Arce Media. Té com a missió oferir un coneixement complet del que passa al mercat. La presentació va ser dirigida per Jeff Ble, International Sales Executive de Nielsen, Global Ad Intel. El principal tema tractat va ser la descendència de la inversió publicitària arreu del món durant l’any 2015, realitzant una segmentació demogràfica. A més, va diferenciar els diferents mitjans convencionals explicant la seva participació publicitària. Segons l'Estudi, durant el primer trimestre de 2015 la inversió publicitària va baixar al món el 1,6%, Nord Amèrica ha estat el principal causant d'aquest descens amb un decreixement del 4,8% i Àsia del Pacífic amb un decreixement de l'1 , 7%. Per contra Amèrica Llatina creix un 5,7%, un 3,5 Àfrica i Europa creix un 1,7%. Sense tenir en compte Internet, la participació de la televisió a la pastís publicitari és del 63,8% la premsa el 17,2%, revistes el 8,7%, la ràdio un 5,9%, exterior un 3,8 % i el cinema ocupa un marginal 0,6%. Els principals anunciants en el món són Procter & Gamble, Unilever, General Motors, Ford, Toyota, L'Oreal i Volkswagen Group. La inversió publicitària a Alemanya i Anglaterra està entre els 11 i 12 milions d'euros, 3 vegades més gran que la inversió publicitària a Espanya, Itàlia ronda els 6 milions, una vegada i mitja més gran que la del nostre país Alemanya i Anglaterra han estat els principals impulsors del creixement en inversió d'Europa. Europa creix un 1,7% i Anglaterra creix un 7,7% i Alemanya un 2,8%. També ha contribuït Espanya amb un creixement proper al 7% però en menor mesura donat la menor grandària de la seva inversió. Accedeix a l'estudi en aquest enllaç

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies