Office 365 més que un correu professional

Josep Espín,

Office 365 més que un correu professional


L'Associació Intercol•legial de Col•legis de Catalunya, en col•laboració amb TMCLICK i Microsoft ofereix als col•legiats dels Col•legis adscrits, com és el cas del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, la possibilitat de disposar dels avantatges que ofereixen els serveis en el núvol d'Office 365.

Office 365 és més que un correu professional. A més dels màxims estàndards de seguretat i protecció de dades, Office 365 ofereix serveis de productivitat ofimàtica des de qualsevol lloc, atès que podrà disposar de les eines d'Office Online des de qualsevol equip amb connexió a Internet. Els sistemes d’emmagatzematge d'arxius en el núvol, amb OneDrive i SharePoint li permetrà accedir als documents de la seva empresa en el lloc on els necessiti. Fins i tot, els hi podrà compartir amb altres persones, de dins o fora, de la seva organització, tot fent possible treballar al mateix moment amb ells, respectant sempre els màxims estàndards de seguretat i protecció de dades. SharePoint li permetrà configurar l'accés a la informació dins de la seva organització, amb permisos d'accés a nivell estructural com de documentació.

Office 365 disposa del conjunt d'eines de comunicació més complet del mercat. A més del correu Exchange professional, podrà disposar d'un sistema de videoconferència d'alta definició a través de Skype for Business, que li permet reduir els costos en desplaçaments per reunir-se amb els seus clients, connectar-se al mateix moment amb diferents persones i compartir documentació i pantalles.

El conjunt d'eines Office 365 incorpora la nova eina Yammer, una Xarxa social corporativa i privada, semblant a Faceboock. Vostè podrà tenir el control total de la informació que es generi. Yammer permet que les persones amb interessos comuns, intercanviïn informació de manera fàcil i descobreixin problemes i oportunitats de millora dins de la organització. També disposa d'un mitjà per agilitzar la comunicació interdepartamental sense saturar la bústia de correu. Pot ser consultada en qualsevol moment, sense endarrerir el temps de resposta. A més et dóna la possibilitat de programar Alertes que informin als membres de tots els canvis que es produeixin sense necessitat d'accedir contínuament a la Xarxa.

Disposa de molts plans adaptats a les necessitats de la seva activitat professional. Descobreixi les possibilitats que li ofereix.

Podrà accedir a altres serveis addicionals, com la Migració de dades o la personalització de SharePoint per adaptar-lo a les necessitats de la seva empresa.

Consulti la informació sobre les característiques dels productes inclosos aquí.

Per demandes específiques contactar amb joseignacio@ymclick.es

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies