Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019

Josep Espín,

Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019


NOUS COMPORTAMENTS SOCIALS I TENDÈNCIES EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ PEL 2019

Divendres, 22 de febrer de 2019 a les 9.00 h

Check-in d’assistents i cafè de 8.30 a 9.00 h. L'acte comença a les 9.00 h L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te a l’esmorzar del Mirador!  És gratuït!

Places exhaurides

Gràcies per l'interès

Us esperem en properes edicions

 

Començat el nou any 2019, des del Col·legi volem conèixer i compartir amb tots vosaltres, quins són els nous comportaments socials que adopten els consumidors i quines són les tendències digitals que es mouen per internet i xarxes, per tal de tenir-ho en compte en les estratègies de marketing i comunicació a treballar per aquest any. També volem saber com les marques ja estan començant a incorporar aquestes tendències i innovacions en el seu discurs de branding.

El pròxim 22 de febrer posarem a debat aquestes qüestions en una sessió moderada per Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi i en la que comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Jordi Torrents, conseller delegat de Collaborabrands; Gema Requena, fundadora - Culture & Trends Strategist en Nethunting  i Marc Lite, soci fundador & Head of Strategy @weareFirma.

Confiem que poder comptar amb la visió d'aquests ponents ens permetrà enfocar les estratègies i plans de màrqueting i comunicació pel 2019 d'una forma més adequada i pròxima a la realitat actual dels consumidors i el mercat.

  foto-nova-ponent-mirador-11-300x200Jordi Torrents (@JordiTorrentsC) Conseller delegat Collaborabrands

Jordi Torrents és l’actual conseller delegat de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i  director a Ogilvy Earth a Espanya. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School. Torrents és co-director del Màster d' Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF-Barcelona School of Management.

És llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de Corporate Social Responsability Strategic Integration Program que ofereix Stanford-ESADE. És co-autor de diferents llibres.

 

gema1-pequenoGema Requena (@nethunting)

Fundadora - Culture & Trends Strategist a Nethunting

Gema es defineix a si mateixa com una analista del canvi, capaç de traslladar l'anàlisi social al món dels negocis. Nethunting és una TRENDHUNTING, boutique especialista en tendències estratègiques. Es dedica a identificar insights culturals i tendències estratègiques globals i útils per millorar qualsevol acció/estratègia de marca que connecti amb el consumidor/individu, 

En la seva experiencia profesional es troben projectes amb àrees i clients molt diversos, des de l'àmbit públic com el Ajuntament de Barcelona o Invest in Bogotà, esdeveniments com 080 Barcelona Fashion Week o la MobileWeek Barcelona, marques com Inditex o Desigual passant per un bon nombre d'agències de comunicació i branding com SCPF, Kitchen, Carat, BBDO, DDB, Revolution, TBWA, Shackleton, C14, Santa Marta & Astorga, FCB ... A més, és consultora estratègica per a altres com EAE Business School.

A l'àrea docent a impartit classes en la Universitat de Barcelona, la Universitat de Sevilla, Blanquerna, Elisava o en la Colegiatura colombiana a Medellín, escoles de negoci com l'IESE, Esdem o Unidad Editorial i centres especialitzats com la Miami School i Complot Escola de Creatius.

 

baixaMarc Lite (@marc_lite)

Soci fundador & Head of Strategy @weareFirma

L’any 2006 crea Firma amb Anton Pinyol, una agència de branding i innovació de referència a Espanya amb projectes globals per a HP, Pepsico, Unilever, Seat, ESADE, Caixabank, Banc Sabadell i amb una especialitat en start-ups com Badi, Kavehome, Carnovo, Hockerty, Pier01, etc. Compta amb oficines a Barcelona, Miami i L.A. i més de 50 professionals. Co-fundador de Firmamento, una marca de roba de surf. Col·laborador acadèmic d’ESADE, Elisava, Foxize i ponent al Mobile World Congress, Barcelona Tech City, Co-Society, Actua, etc.

MBA i BBA per ESADE & IIM Lucknow (India).

Surfista i ultrarunner amateur.

Pare de 4, amateur també.

 

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies