Networking amb Sílvia Sivera

Josep Espín,

Networking amb Sílvia Sivera


El passat dimecres 28 d’octubre, va tenir lloc al Restaurant Sagardi, la xerrada “Claus Creatives de la publicitat viral” a càrrec de Sílvia Sivera, guanyadora del premi Prat Gaballí de publicitat 2014.

L’acte va començar amb la benvinguda del Degà del Col·legi, el Sr. Ton del Pozo, a la ponent, Sílvia Sivera.

La xerrada es va centrar en l’explicació dels factors de la viralitat publicitària, com ara el viral appeal, l’estructura de la xarxa social, les característiques comportamentals dels  receptors i els incentius per compartir el  missatge, i l’estratègia de conreu.

D'altra banda,  va explicar la fórmula V = cc (d+c) + a, com a base inspiradora per crear continguts que siguin compartits pels usuaris i els elements que la composen: líders d’opinió i target, la facilitat de transmissió, una durada curta, una sorpresa impactant, la optimització dels elements clau i una apertura remix.

Prèviament, va fer esment de  les característiques de la publicitat boca- orella, reinventada amb les TIC, i l’evolució del “word of mouth” al “word of mouse”. També ens va parlar dels drivers creatius per a un contingut, ordenats per: diversió, rumor, sensació, emoció, informació, implicació i utilitat.

 Al finalitzar la xerrada, es va donar peu al networking entre els assistents.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies