TORNA EL MIRADOR INDISCRET I AQUEST COP PARLEM D'INFLUENCERS.

Albert Rodriguez,

TORNA EL MIRADOR INDISCRET I AQUEST COP PARLEM D'INFLUENCERS.


Quants de vosaltres seguiu a algun influencer? Per què les marques utilitzen cada cop més aquest recurs? Com estan canviant les regles del joc aquests nous actors? Quines són les claus per crear una bona estratègia de marca amb influencers?

El dijous dia 30 de març El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya organitza, una nova edició d'El Mirador Indiscret, on resoldrem tots aquests dubtes amb experts en la matèria i on aprendre'm tot sobre Influencers i l'impacte de la seva irrupció en el sector i en les estratègies de màrqueting i comunicació de les marques. Tot moderat per Adrià Barrio, director general de Giny Comunicació i amb uns ponents de luxe.

Long Li, consultor de l'agència Imagina i creador de contingut expert en màrqueting digital. Long Li fa assessorament a tota mena d'institucions en matèria de contingut en xarxes socials i és conferenciant en xerrades TEDTalks i altres seminaris.

També ens acompanyarà KarolinaPraskova, directora del departament de Client Service a TERRITORY Influence. Karolina, ens explicarà com incloure campanyes de nano i micro influencer d'una forma eficient, eficaç i efectiva, i d'estratègies de màrqueting basades en aquests perfils en un pla de màrqueting . A més, sobre els tipus de creadors de continguts en els quals es pot donar suport a una marca sobre la base dels objectius que persegueix.

I Toni Mostazo, director de l'agència d'influencer marketing i creació de continguts, YouPlanet. Toni, en canvi, ens parlarà com fer una estratègia de comunicació amb macro influencers i com connectar marques amb noves audiències.


Dijous 30 de març, a les 9:00 h 

Palau Robert de Barcelona (Pg. de Gràcia 107)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies