Lliurats els Premis Nacionals de Comunicació 2016

Josep Espín,

Lliurats els Premis Nacionals de Comunicació 2016


El Palau de la Generalitat va acollir el passat dilluns dia 14 de novembre el lliurament de la 16a edició dels Premis Nacionals de Comunicació en un acte presidit per Carles Puigdemont. Durant la seva intervenció, el president va assegurar que els guardons d’enguany “fan que puguem sentir-nos orgullosos de la qualitat i del nivell de la comunicació que tenim al país”. En el seu discurs, el president i periodista va assegurar que “tot allò que garanteix que en un país com el nostre es pugui desenvolupar una comunicació solvent i competitiva és un propòsit del Govern”. Al respecte, va puntualitzar que, encara que no hi hagi d’haver “cap tipus d’ingerència”, sí que “s’han de crear les condicions adequades perquè un sistema de comunicació funcioni, sigui competitiu i tingui futur”. Enguany, el jurat ha premiat el periodista Carles Capdevila en la categoria de prensa, en la modalitat de televisió s’ha distingit el Club Super3, respecte la ràdio s’ha guardonat el programa El matí i la mare que el va parir, de Ràdio Flaixbac. En la categoria de mitjans d’arrel digital, el jurat ha premiat els 20 anys de NacióDigital i finalment, en mitjans de proximitat, en aquesta edició ha estat distingida BTV. En la categoría de Publicitat, el director Oriol Villar ha estat distingit amb el Premi Nacional de Comunicació. Segons el jurat, les seves propostes (se cita Mediterràniament d’Estrella Damm), a banda d’una “gran qualitat formal i provada eficàcia”, contribueixen a “bastir un univers propi, singular, que es caracteritza per uns hàbits socials en què resulta fàcil reconèixer-se”. El veredicte subratlla que les seves campanyes “ofereixen un producte o un servei, però també un ambient i una certa filosofia de vida: una visió local amb vocació universal”. El jurat dels Premis Nacionals de Comunicació estava presidit per la consellera de la Presidència, Neus Munté, i format per diferents professionals del sector de la comunicació, entre els quals la degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, Rosa Romà. Vídeo de l'acte Font de text i imatge: Comunicació21[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies