Lliurament VI Premi Prat Gaballí


Dimarts, 5 de maig a les 19.00 h Universitat Oberta de Catalunya - Sala Josep Laporte (Avinguda del Tibidabo, 39-43)

El proper 5 de maig, el Degà del Col·legi, Sr. Ton del Pozo, es complau a convidar-vos a l’acte d’entrega del VI Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques.

En aquesta sisena edició, el Col·legi guardona els treballs de:

La Dra. Silvia Sivera, pel seu treball titulat: “Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria” i a la Dra. Elisenda Estanyol, pel seu treball titulat: “Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”. El Dr. Victor Curto. Accèssit publicitat: “Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas.”

Programa:

-Benvinguda a càrrec del Rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Dr. Josep A. Planell Estany. - Parlament del Degà del Col·legi, Sr. Ton del Pozo. - Intervenció de les premiades. - Entrega del Premi. - Clausura a càrrec del Rector de la Universitat Oberta de Catalunya

Es prega confirmació d’assistència abans del dijous 30 d'abril (info@colpublirp.com – 93 451 30 69)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies