La Torradora: Intel·ligència Artificial

Maria Solergibert,

La Torradora: Intel·ligència Artificial


Dijous 16 de febrer vam celebrar #LaTorradora, un esmorzar on hem pogut gaudir d'una xerrada molt interessant sobre Intel·ligència Artificial aplicada al màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques.


Hem comptat amb els professionals Sara Vidal d'Adsmurai, Jordi Urbea i Christian Martínez d'Ogilvy, Josep Maria Tribó d'Acuityads, Raul Gassol d'Areyoutalkingtome, Xavi Fisa de Lavinia, Raul Cruz de Visyon, Dani Ebo de Zoopa, Arnau Sanz d'Imagina Digital i Pablo Sánchez de DDB. Tots ells han respost preguntes fetes per Daniel Condeminas, moderador de la sessió, que han portat a construïr un debat en el qual hem pogut treure diferents conclusions.


La AI comença a estar present a les nostres vides, tot i que només el 10% de les empreses espanyoles l'utilitzen, per tant, és una tendència. A diferència d'una moda la AI ha vingut per quedar-se. Jordi Urbea, director general d'Ogilvy, creu que la AI és una revolució equiparable a l'aparició d'internet i destaca l'oportunitat que té Barcelona per esdevenir capital de la Intel·ligència Artificial. Dani Ebo, director creatiu de ZOOPA, creu que la clau està a retenir el talent local, i Sara Vidal d'Adsmurai creu que s'han de superar les pors cap aquestes tecnologies a través de la conscienciació i l'educació. Un dels punts més rellevants ha girat entorn l'impacte que genera l'aparició de la AI en els diferents perfils professionals. Tots han coincidit que els creatius hauran d'evolucionar, aprendre i adaptar-se, però en cap cas, la professió desapareixerà.


La AI ha vingut per quedar-se i amb ella evolucionarem, aquesta tecnologia ens porta a un canvi de paradigma. En el passat les tecnologies aportaven el valor afegit a les creativitats i les produccions, ara, amb l'arribada de la AI, són les persones les que aportaran aquest valor afegit.


Aquestes són les conclusions més destacades de la xerrada. Volem donar les gràcies a tots els professionals que han vingut a l'esmorzar de #LaTorradora.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies