La nova forma d'entendre el Retail del futur

Josep Espín,

La nova forma d'entendre el Retail del futur


Els fundadors de BCN Retail School han desenvolupat un projecte on resetegen el sector del Retail per aconseguir assolir l'objectiu de crear-ne un totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector.

Només a través d'un reset total del sector podrem aconseguir arribar a l'objectiu de crear un retail totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector, que sigui capaç d'adequar-se a ell en temps real i que assumeixi que només a través d'un replantejament constant d'innovació podem oferir al mercat una oferta adequada a les seves exigències a través de la formació de professionals i empresaris.

Per a això, BCN Retail School es planteja com un centre de disrupció, un espai on l'alumne creï el seu propi camí, guiat per un trainner especialitzat que comparteixi aquesta filosofia de formar professionals disposats a córrer riscos.

Pots conèixer el seu projecte en una jornada de xerrades gratuïtes que s'impartiran al gener:

  • Dilluns 28, ens ensenyaran el branding in retail, una classe impartida per Xavi Sellés.
  • Dimarts 29, Ignasi Pérez ens parlarà sobre la metodologia B.I.M (Building Information Modeling).
  • L'últim dia de la jornada es durà a terme el dimecres 30 on Maria Callís ens explicarà les estratègies que s'han de dur a terme en retail.

Aquestes xerrades estan ubicades a l'espai Aparcament Art Barcelona (C / Villarroel, 144, passatge interior - Barcelona). Pots reservar la teva plaça en hola@bcnretailschool.com.

Sens dubte, una proposta d'allò més interessant per expandir els nostres coneixements en l'àrea del retail i la forma en què està evolucionant per adaptar-nos a les noves exigències dels consumidors.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies