La mirada indiscreta a les Start-Ups

Josep Espín,

La mirada indiscreta a les Start-Ups


2a. sessió d’El Mirador Indiscret Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. Dijous, 23 de febrer de 2017

Consulta:

Els 10 punts clau Vídeo-Resum de la sessió Vídeos de les exposicions Les imatges Presentació de Francesc Grau Presentació de Micky Ribera  La segona sessió d'El Mirador Indiscret, sota el títol Ecosistema start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI,  ha donat una mirada general al fenomen start-up, revelant quins són els seus fonaments i quines estratègies de màrqueting desenvolupen i que les diferencien d'altres empreses. La sessió ha iniciat amb la intervenció del moderador, Àlex Marquina, qui ha donat la benvinguda a tots els assistents i ha donat pas a Francesc Grau, CEO de Zonetacts i primer ponent del dia. Grau ha explicat els factors que es necessiten per a l'eclosió de les start-ups. D'una banda, la conjuntura: la situació de crisis fa reflexionar i dur a  les persones a plantejar-se nous reptes. En segon lloc, la tecnologia: permet que amb una mínima inversió, el local sigui global. En tercer lloc, Barcelona: ciutat número 1 en inversions tecnològiques i oberta a l'emprenedoria. Per últim, les persones: el web 2.0 ha permès que les persones es presentin al món. De la mateixa manera presenten les seves idees. Després ha estat el torn de Micky Ribera, soci co-fundador i CEO de BeAgency. En la seva exposició ha explicat l'evolució de la publicitat fins a arribar a l'actual que es caracteritza per ser omnicanal, hiperconnectada i hipersegmentada. L'agència ha passat a ser un consultor de negoci que li indica a l'empresa cap a on ha d'anar la seva comunicació. El nou model de comunicació passa per fidelitzar els clients a través de l'Inbound Marketing i del Growth Hacking. També ha destacat la importància dels influencers (el 85% dels usuaris segueixen influencers). Per últim exposa cap a on anem concluint que l'agència del futur ja la tenim aquí. Per últim, Oriol Solé, CEO de Tviso, ha exposat el cas de la seva start-up Tviso, plataforma que permet agregar tota l'oferta de pantalla, continguts de totes les plataformes i permet una gestió personalitzada de l'entreteniment. El model de negoci que segueixen és, primer, el producte. Sempre. Pel que fa a publicitat, fer anuncis que es converteixen en contingut. A través de l'afiliació, generar tràfic de qualitat. Uso del Data Related: per obtenir informes, dades i informació. I altres idees a explorar com vídeo a la carta o distribució de continguts. L'espai per al debat ha fet possible que els assistents poguessin obtenir respostes a les preguntes formulades directament als ponents que ens han acompanyat. El finalitzar la sessió,  s'ha donat pas a l'espai de networking acompanyat de  cafè i pastes on els assistents han pogut posar en comú idees i canviar impressions.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies