Celebració de la Junta General 2018

Josep Espín,

Celebració de la Junta General 2018


El passat dijous, 14 de juny de 2018, es va celebrar la Junta General Ordinària 2018  a la Sala Cotxeres del Palau Robert
En sessió del dia 8 de maig de 2018 la Junta de Govern del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya va acordar convocar, d'acord amb el que preveuen els articles 28 i 30 dels Estatuts col·legials, la Junta General Ordinària de l'entitat el dijous 14 de juny al Palau Robert de Barcelona. Els temes que es varen tractar a la Junta varen ser els següents:
  1. Lectura i aprovació, si escau, de l'Acta de la Junta General Ordinària 2017.
  2. Examen i aprovació, si escau, de la memòria d'activitats 2017.
  3. Examen i aprovació, si escau, de l'estat comptable i la liquidació del pressupost exercici 2017 i presentació auditoria.
  4. Programa d'activitats 2018.
  5. Aprovació, si escau, de la quota col·legial 2018.
  6. Aprovació, si s'escau, del pressupost 2018.
  7. Proposta d’aprovació i constitució, si escau, de la Comissió Tècnica de Col·legiació.
  8. Torn obert de paraules.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies