“Jump the Line! Técnicas de publicidad no convencionales”

Josep Espín,

“Jump the Line! Técnicas de publicidad no convencionales”


Els professionals Eva Santana, Joan Cuenca, Xavier Duran, Jordi Garcia, Cristina Martorell, Josep Maria Picola i Josep Rom, han escrit el llibre “Jump the Line! Técnicas de publicidad no convencionales” que es va llançar aquest octubre.

Es tracta d’un document d’estudi que pertany a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL).

Els estudiants de comunicació han de saber que la publicitat en el segle XXI ha canviat tant com en els vint segles anteriors, o quasi. Les múltiples tècniques de màrqueting necessiten d’una campanya de publicitat o relacions públiques per comunicar-se en mitjans de comunicació massius i no massius. D’aquesta barreja, han sorgit alguns termes i tècniques del màrqueting com ara publicitat convencional, màrqueting mix o publicitat 360º. En l’actualitat, i des dels anys noranta, gran part d’aquestes definicions com han perdut el sentit i no hi ha línies que separin el above del below the line. Què és convencional i què no? Aquest llibre et convida a que ho descobreixis.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies