Ja pots reservar la loteria del Col·legi

Josep Espín,

Ja pots reservar la loteria del Col·legi


Com ja és habitual per aquestes dates, des del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya us oferim la possibilitat d'adquirir la loteria del Col·legi amb l'esperança que aquest any sí, ens toqui! Com ja es va fer l'any passat, us la oferim per partida doble. Així tots tenim el doble de possibilitats. Aquest any provem sort amb:  

Loteria de Nadal: 96.028

Participacions de 6 euros i se'n juguen 5.  

La Grossa de Cap d'Any: 08.083 i 56.669

Participacions de 5 euros i se'n juguen 4 (2 euros a cada número).   Donades les característiques de La Grossa de Cap d'Any i amb la finalitat de que el màxim de persones pugueu disposar de participacions, hem tingut que limitar la reserva, en aquest cas, a 4 butlletes per persona. Esperem que ho comprengueu! Ara per ara, ja podeu fer les vostres reserves i quan les tinguem disponibles us avisarem perquè les pugueu passar a recollir. Recordeu que, en cas que no us sigui possible venir, teniu l'opció de deixar-les en dipòsit al Col·legi. La reserva la podeu fer:

Sort!

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies